Gittin

Son güncelleme: 22.04.2009 12:22


  • noimage



    Hiç umursamadan
    Ardına bile bakmadan
    Ne kadar kolay terkettin.
    Anladım sonunda
    Hatam seni sevmekmiş benim
    Kendime ihanetim...

    Sen gittin
    Ne bıraktın arkanda
    Bir bilsen ne haldeyim
    Ve ne kaldı benden geriye
    Yıkıp dökmediğin...

    Sen gittiğinden beri
    Maviliğini yitirdi gökyüzü
    Herşey siyah-beyaz şimdi
    Neye baksam eksik
    Anlamsız bir görüntü...

    Sen gittiğinden beri
    Fırtınalar koparır hasretin
    İçime yağar gözyaşlarım
    Ve denizler taşar yüreğimde
    Sele karışır umutlarım...

    Sen gittiğinden beri
    Bir med-cezirdir anılarım
    Bakarsın hayalin belirir birden
    Ve denizler kabarır o an
    Gözlerim donar gözlerinde
    Dev dalgalara yakalanırım
    Alır savurur enginlere
    Sonra yatışırda ansızın
    Issız bir sahilde
    Yüzüstü kalakalırım...

    Sen gittiğinden beri
    Adını her duyduğumda
    Bir ürperti alır beni
    Hafiften tebessüm ederim sonra
    Maske olur acılarıma
    Sanki seni hiç yaşamamışım
    Herkes buna kanar da
    Ben içime ağlarım...

    Sen gittiğinden beri
    Güneş tutulmuş gökyüzünde
    Kurtulmaz
    Bak ölüm çağırıyor beni
    Gitmesem olmaz
    Sen yoksun yanımda
    Kal diyen olmaz
    Elveda sevgili...



    [main-arkaplan-muzik]169[/main-arkaplan-muzik]

#14.07.2008 14:13 0 0 0
  • Bak ölüm çağırıyor beni
    Gitmesem olmaz
    Sen yoksun yanımda
    Kal diyen olmaz
    Elveda sevgili...


    Hariqa Bir paylaşım olmu$...
    Emeğine sağlıq canım :)
#14.07.2008 14:36 0 0 0
  • Aslinda coksey yazmak isterdim ama yazamiom olmuyo iste
    Ama soylucegim teksey sen herseyden daha onemlisin unutma..

    Paylasan yuregine saglik
#14.07.2008 20:28 0 0 0
  • emeğine ve yüreğine saglık
#14.07.2008 20:48 0 0 0
  • Sen gittiğinden beri
    Adını her duyduğumda
    Bir ürperti alır beni
    Hafiften tebessüm ederim sonra

    muhteşem bir şiir ya ağlattın bni müzikle çok uyumlu olmus emeğine sağlık
#14.07.2008 21:53 0 0 0
  • ellerine sağlık
#14.07.2008 22:46 0 0 0
  • Sen gittin
    Ne bıraktın arkanda
    Bir bilsen ne haldeyim
    Ve ne kaldı benden geriye
    Yıkıp dökmediğin...


    Kelimeler Düğümlendi Boğazımda..
    Bu Saatte Hiç İyi Gitmedi Kuzu..

    Hayatta Her Seçim Bir Kaybediştir...
    Kalana Git Denmez, Gidenede Kal Denmez
    Kalacak Olan Yerini Gidecek Olan
    Yolunu Belirlemiştir Zaten...

    Bırak Gitsin...Her Masalın Bir Sonu Vardır Unutma
    Kimi Masal Güzel Biter..Kimiside Yüreği Acıtır..
    Emeğine Yüreğine Sağlık..
#15.07.2008 01:05 0 0 0
  • elinize sağlık güzel ve anlamlı bir şiir..
#15.07.2008 12:42 0 0 0
  • Gidecek olan gitsin

    bırakın şımartmayın şunları Allah aşkına yaa
#15.07.2008 18:43 0 0 0
  • tşkler pembısh:(
#15.07.2008 18:53 0 0 0
  • yüreğine sağlık canım güzeldi
#16.07.2008 09:59 0 0 0
  • emeğine saglık
#22.04.2009 12:22 0 0 0