Nefret Ve Sevgi

Son güncelleme: 22.04.2009 12:27
  • noimage

    NEFRET Ve SEVGİ
    Bazı sözcükler vardır ya hani söylendiği zaman yalan olan.hani bazı sözcüklerde vardır ki söylendiği zaman olumsuz olan ama gerçekte doğru olan.ben bunların ikincisini tercih ediyorum.şimdi merak ediyorsunuzdur bunlar neler diye.bunların birincisi "sevgi",ikincisi ise "nefret" kelimeleridir.ben sevgiye inanmam.çünkü yalandır.ama nefrete inanırım.çünkü hiç olmazsa nefretin yalanı yoktur.ama her zamanda nefret kelimesini kullanmam.çünkü her nefretin altında bir sevgi yatar.her sevginin altında da bir nefret.Nefret her zaman kalıcı bir şeydir.sevgi öyle değildir.ne olursa olsun sevginin yerini daima nefret alır.en iyisi mi bunların hiçbirini kullanmamak.ne nefret ne sevgi.nasıl olsa ikisi de Birgün aynı anlama gelecek.

    "Eğer bir gün bir çağlayandan bir ses işitirsen korkma,dinle.çünkü bunlar benim sana olan sevgimin nefrete dönüştüğü için akan göz yaşlarımın ve hıçkırıklarımın sesidir."

    MEHTAP
    [main-arkaplan-muzik]274[/main-arkaplan-muzik]
#15.07.2008 12:31 0 0 0
  • ne nefret ne sevgi.nasıl olsa ikisi de Birgün aynı anlama gelecek

    teşekkürler paylaşım için..
#15.07.2008 12:44 0 0 0
  • bn teşekkür ederim
#15.07.2008 12:51 0 0 0
  • teşekkürler paylaşım için..
#15.07.2008 12:57 0 0 0
  • Vayyy kuzen döktürmüşsün bakıorum
    Süper olmuş yha
    Çok saol canım kuzenim
    Sizlerle gurur duyuyorum


#15.07.2008 13:49 0 0 0
  • teşekkürler canım bnde snnle gurur duyuyorum bu yazım pek güzel değil ama işte idare etceksiniz
#15.07.2008 14:50 0 0 0
  • mutluluklar senn olsun sennle olsun mehtap gerçekten yazıların birer şaheser. rabbim kalemine güç versin yüreğine sağlık
#15.07.2008 16:20 0 0 0
  • mutluluklar senn olsun sennle olsun mehtap gerçekten yazıların birer şaheser. rabbim kalemine güç versin yüreğine sağlık


    abartmaya gerek yok bence ama yinede teşekkür ederim
#15.07.2008 16:29 0 0 0
  • Sunduğunuz Resimlerin Genişliği 600 Pixeli Geçmemelidir.
    Yani Resmin Üzerinde "Resmi Orjinal Boyutta Görmek İstiyorsan TIKLA! 601x20."
    Şeklinde Bir Uyarı Yazısı Belirir ki Biz Bu Bölümde Bunu İstemiyoruz.

    noimage

    Buda Sadece 1 Pixel Küçük...

    noimage


    Resim Boyutunu Düzeltirseniz İyi Olur..

    Birde Konu Başlığınız Neden Neft Yanlışmı Yazdınız..
    Emeğinize Sağlık Çok Güzel Bir Yazı..
#15.07.2008 19:49 0 0 0
  • ya düzeltemiom onu yardım edermisiniz yanlışlıkla oldu
#15.07.2008 20:43 0 0 0
#16.07.2008 00:19 0 0 0
  • teşekkür ederim programın var saol
#16.07.2008 16:46 0 0 0
  • Eğer bir gün bir çağlayandan bir ses işitirsen korkma,dinle.çünkü bunlar benim sana olan sevgimin nefrete dönüştüğü için akan göz yaşlarımın ve hıçkırıklarımın sesidir

    Yüreğine SaqLık...

#17.07.2008 11:00 0 0 0
  • saol
#17.07.2008 12:11 0 0 0
  • emeğinize saglık
#22.04.2009 12:27 0 0 0