Yalan yanlış sözlerle başladım..
Artık kendimi kandırmamalıyım
Sen başkasınındın,sana hep uzaktan baktım
Bir güzel düş gibiydi bu yaşadığımız, göz açıp kapayıncaya kadar bitti..
Hep yarınlardaydı ümitlerimiz,parçalara böldük ve bitti..
Her güzel şeyin bir sonu vardır derler ya, işte bu gerçekti...
Şimdi avuçlarımda Sıcaklığınla kalbim Buz kesti
Ne çabuk ayırmıştı kader,Birleştirmeden bizi
Gecenin ışığı ruhumu aydınlatmıyor,pencereden güneş doğmuyor ki
Nasıl yaşarım ben böyle kalbim gözlerinden başka aydınlık istemiyor ki
Ellerim değmeden ellerine nede çabuk geldi sonßahar
Seninle bir ömür yaşamak isterken hayal oldu o anlar
Nasıl alışmıştım sana
Başkasına ait olsanda Sen kalbimde tektin
Yetinirdim ben bukadarıyla Bilirsin beni hayat hep yaş gözümde iki damla
En çok beni ağlatmayı seversin hassasım bilirsin ya
Nasıl olsa alıştım artık ask oyunlarına
Sana söyleyemediğim sözler var yüreğimin ucunda
En çok sana yakışan en çok seni anlatan
Söyleyemem dilim varmaz ellerim uzanmaz dokunmaya
Kimseye kızamadım, küsemedim hayata