Giden Kaybedendir Gittin Kaybettin

Son güncelleme: 16.07.2008 15:00
  • noimage

    Yalan yanlış sözlerle başladım..
    Artık kendimi kandırmamalıyım
    Sen başkasınındın,sana hep uzaktan baktım
    Bir güzel düş gibiydi bu yaşadığımız, göz açıp kapayıncaya kadar bitti..
    Hep yarınlardaydı ümitlerimiz,parçalara böldük ve bitti..
    Her güzel şeyin bir sonu vardır derler ya, işte bu gerçekti...
    Şimdi avuçlarımda Sıcaklığınla kalbim Buz kesti
    Ne çabuk ayırmıştı kader,Birleştirmeden bizi
    Gecenin ışığı ruhumu aydınlatmıyor,pencereden güneş doğmuyor ki
    Nasıl yaşarım ben böyle kalbim gözlerinden başka aydınlık istemiyor ki
    Ellerim değmeden ellerine nede çabuk geldi sonßahar



    Seninle bir ömür yaşamak isterken hayal oldu o anlar
    Nasıl alışmıştım sana
    Başkasına ait olsanda Sen kalbimde tektin
    Yetinirdim ben bukadarıyla Bilirsin beni hayat hep yaş gözümde iki damla
    En çok beni ağlatmayı seversin hassasım bilirsin ya
    Nasıl olsa alıştım artık ask oyunlarına
    Sana söyleyemediğim sözler var yüreğimin ucunda
    En çok sana yakışan en çok seni anlatan
    Söyleyemem dilim varmaz ellerim uzanmaz dokunmaya
    Kimseye kızamadım, küsemedim hayata

    Yasakta olsan vardın ya,bu da Yeter Bana!


    NoT: Sadece PayLa$ım İcin AçıLan ßi Konudur

    ßeni AnLaTMamaktadır...
#15.07.2008 21:58 0 0 0
  • Giden Kaybedendir Gittin Kaybettin..

    En Çok Bu Söze Takıldım..O Kapı Kapandığı Zaman Kaybeder...
    Emeğine Sağlık MeMoLi
#16.07.2008 02:32 0 0 0
  • Seninle bir ömür yaşamak isterken hayal oldu o anlar
    Nasıl alışmıştım sana
    Emeklerine sağlık teşekkürler
#16.07.2008 07:19 0 0 0
  • giden kaybediyor değil mi..
    ve güzel olan herşey bitiyor elbet..

    olumsuzlukları arttırdı şiir..
#16.07.2008 08:14 0 0 0
  • güzel şiir teşekkürler memoli
#16.07.2008 09:52 0 0 0
  • güzel yazı hemşo
#16.07.2008 09:57 0 0 0
  • Nasıl yaşarım ben böyle kalbim gözlerinden başka aydınlık istemiyor ki
    Ellerim değmeden ellerine nede çabuk geldi sonßahar


    Cok güzel emeklerine saglık.
#16.07.2008 11:45 0 0 0
  • teşekkürler
#16.07.2008 13:45 0 0 0
tsu tsu foto
  • çok güzel bir siir emeginize saglik... devami gelmesi dilegimle...

    sevgi ve dostlukla...
#16.07.2008 15:00 0 0 0