Baskası Olma Kendin Ol...

Son güncelleme: 07.08.2008 01:01
  • Hep iyiyi oynamak, bir başkası gibi davranmak ömrünüz boyunca omuzlarınızda bir yük olacaktır. İşte size, kendiniz gibi olabilmek, davranabilmek için ipuçları...

    • Kişisel zevklerinizi ve sevmediklerinizi belirleyin ve tavrınızı koyun.

    • Emin olmadıkça ve hazır değilseniz fedakarlık yapmayın.

    • Doğal halinizden ödün vermeyin.

    • Birileri işinize burnunu sokuyorsa, onlara açıkça bunu istemediğinizi söyleyin.

    • Kontrolün tamamen sizin elinizde olmasından kaçının. Her kararı sizin vermenizin beklenmesi özgürlüğünüzü elinizden alacaktır.

    • Beklentilerinizin her zaman karşılanamayacağını bilin ve gerektiğinde kendinizle yetinin.

    • Sırf eşinizin mutluluğu için 'seni seviyorum' demeyin. Bu, onu aldatmak demektir.

    • Kısa bir süre yalnız kalmak istiyorsanız bunu açıkça söyleyin.

    • Her şeyi eşinizle paylaşmak zorunda değilsiniz. Önemli olan onu incitmemenizdir.

    • Eşinizin ailesinden ve arkadaşlarından sevmediğiniz kişileri ona nazik bir dille söyleyin. Fakat tavrınız çok ince bir çizgi üzerinde olmalıdır. Eşinizin o kişiyle ilgili hassasiyeti çok önemlidir. İşe yararsa sizi onlarla yalnız bırakmaz.

    • Tavsiyelerle hareket etmeyin. Başka insanların tecrübesi sizi kurtarmayabilir. En doğrusunu siz biliyorsunuz.

    • Son sözü siz söylemek zorunda değilsiniz ama fikrinizin olduğu konuda etkinizi gösterin. Alınan kararda sizin de payınız olsun.

    • Prensiplerinizden ödün vermeyin.

    • Onu kıskandırmak için karakterinizin dışında davranışlar göstermeyin, çünkü eşiniz sizi, siz olduğunuz için seçti!

    alıntı
#04.08.2008 14:09 0 0 0
  • Ya Olduğun Gibi Görün, Ya Göründüğün Gibi Ol
    Demiş Mevlana..

    Biri İçin Yada Sevdiğin İçin Fedakarlıkta Bulunabilirsin Ama
    Kendinden Ödün Vermek Değişmek Saçma Olur..

    Emeğine Sağlık Ablam..
#07.08.2008 01:01 0 0 0