Bir Adım Daha Atıyorum Sana Doğru

Son güncelleme: 05.08.2008 11:57
  • Yerden çok yüksekte bir ipin üzerinde dengedeyim
    Ateşle oynuyorum sana ulaşmak için
    İpin sonunda sen o güzel gülüşünle bana bakıyorsun
    Korkum düşmekten değil
    Sana kavuşamamaktan
    Ne zaman dengem bozulsa sana bakıyorum
    Güç veriyorsun bana
    Herşeyimle sana doğru geliyorum adım adım
    Bazen duruyor bazen de bir adım daha yaklaşıyorum sana
    Bilmiyorum ne zaman seni kollarıma alacağımı
    Sımsıkı göğsüme bastıracağımı
    Bir an arkama bakıyorum sonsuza bakar gibi
    Bir de aşağı bakıyorum cehennem
    Ama cesaretliyim korkmuyorum ölümden
    Kaybedecek bir canım var
    Sen olmasan oda olmaz zaten
    O yüzden bakıyorum yüzündeki gülümsemeye
    Ve bir adım daha atıyorum sana doğru
#04.08.2008 20:02 0 0 0
  • öyle ki sensizlik cehennem zati..
    sevmek.. biraz olsun sevildiğine inanmak insanı güçlü yapan..
    güzel şiir..
#04.08.2008 20:10 0 0 0
  • Tesekkurler sylar
#04.08.2008 21:10 0 0 0
  • Kaybedecek bir canım var

    emegine sagLik yorun $air
    harika bi yaziydi..
#04.08.2008 21:55 0 0 0
  • Teşekkürler PemBişh Güzel Yorumun İçin ..!
#04.08.2008 22:09 0 0 0
  • Gerçekten Seven Varmı Acaba Yürekten..
    Bana Göre Sahte Olmuş Sevgiler..

    Emeğinize Sağlık..
#04.08.2008 23:34 0 0 0
  • Ahh Ahh Miss-Fener Var Tabi Olmazmı am Nerde Zor Buşunuyor Bu Devirde Bulan Ne Şanslıdır Biliyormusn ?
#05.08.2008 03:43 0 0 0
  • Korkum düşmekten değil
    Sana kavuşamamaktan


    Emegine saglik yorgun-sair..

    Allahim bütün sevenleri kavustursun ins.. :(
#05.08.2008 04:50 0 0 0
  • Amin HüzünÇiçeği Dediğin Gibi Olur İnşallah..!
#05.08.2008 11:57 0 0 0