Kusursuz Aşk

Son güncelleme: 12.10.2011 20:19
  • noimage

    Artık gitme demeyeceğim, zaten iyice hazırsın bu sefer.
    Herşeyi yanında götür; anılarımızı, umutlarımızı, sevgimi de al belki lâzım olur.

    noimage

    Tek kelime etmesem diyorum, ama etmeliyim, sana bilmediğin bir şeyden
    bahsetmeliyim; kendimden. Evet, onca zaman tanıdığını sandığın benden.

    noimage

    Hırçın yanımı gördün daha çok, oysa öyle uysal bir çocukmuşum ki.
    Neydi beni zaman zaman hoyrat yapan?

    noimage


    Sanırım, düşünmedin.
    Birini ayrı tutsam da renklerin hepsini sevdim, mevsimleri de.
    Aslında çok şey var sevdiğim,
    kavgalar ve savaşlar dışında bir de niye olursa olsun vedalaşma anları,
    İsterdim ki uyumlu halimi yaşasaydın daima ama bana hep vurgun
    saatlerinde geldin, ya da sen vurdun.


    noimage


    Uzaklara bakardım uysal çocukluğumda içimde dolmayan derin boşluğumla,
    denizden gelecek bir gemi bekledim durdum,
    sonra yıldızlara baktım yıllarca ve sen sandığım bir yıldıza.

    noimage



    Kadınlar, erkekler, çocuklar ve şehirler tanıdım, çoğunu da sevdim.
    Aşklarım da oldu, hem de uğruna ölebileceğim aşklar, ama en çok seni sevdim.
    Ve şimdi gidiyorsun, evet git içimdeki melek sana dua edecek.
    Sanırım kahrolmayacağım bu veda sahnesine - senin baban öldü mü?
    Bu gidiş ölümden beter olamaz.


    noimage



    Hangisi doğru bilmiyorum,
    Seni uğurlayıp öylece kalmak mı?
    Yoksa, benim uyumamı bekleyip gitmen, benim de sensiz sabaha uyanmam mı?
    Bence şimdi git, hayır gitme! Yani git de önce üstümü ört, ben uzanayım şöyle, ışığı kapat ve git.
    Hayır hayır gitme


    noimage


    Yani git de ışığı yak git, ben karanlıktan korkuyorum da!
    Hem sensizlik hem karanlık bu kadarı fazla.
    Üstümü de örtme bu şevkat de fazla, ışıkların hepsi açık olsun.
    İçim burkuluyor sen nasıl gidersen git.

    noimage


    Dur, burayı iyi dinle; birkez daha söylüyorum ve son kez.
    Seni seviyorum.
    Sen giderken ben içimden haykıracağım 'kusursuz bir aşktı bu' diye.
    Kusursuz bir aşktı benim sana büyüttüğüm sen ne yaşadın bilmiyorum...

    noimage



    Yine de tanıdı gönlüm yaşadı
    Bir kusursuz aşk büyüttüm sana pişman değilim

    noimage


    Her akşam vaktinde bu gönül üzülür
    Hüzünle dolar seni düşünür
    Şimdi çok uzakta kimbilir neredesin
    Geri dön ya da dönme ben sendeyim

    noimage

    [main-arkaplan-muzik]261[/main-arkaplan-muzik]
#15.08.2008 21:12 0 0 0
  • Yanlış Başlık >> Kusursuz Aşk...!!!
    Doğru Başlık >> Kusursuz Aşk

    Arkadaşlar Ben Artık Söylemekten Bıktım...
    Başlıkların Sonunda Ünlemler Yada Büyük Harf Kullanmayınız..


    Emeğine Sağlık Ömer Güzel Bir Sunum Hazırlamışsın...
#16.08.2008 00:24 0 0 0
  • Artık gitme demeyeceğim, zaten iyice hazırsın bu sefer.
    -Herşeyi yanında götür; anılarımızı, umutlarımızı, sevgimi de al belki lâzım olur. ...
    -Tek kelime etmesem diyorum, ama etmeliyim, sana bilmediğin bir şeyden
    bahsetmeliyim; kendimden. Evet, onca zaman tanıdığını sandığın benden.

    çok güzel bir şiir emeğinize sağlık arkadaşım
#16.08.2008 15:59 0 0 0
  • tesekkür ederim ellinize ve emeginize saglik
#16.08.2008 17:08 0 0 0
  • Geri dön ya da dönme ben sendeyim


    ya ne diyebilirim ki gerçekten güzel olmuş emeğine saglık
#16.08.2008 21:43 0 0 0
  • Her akşam vaktinde bu gönül üzülür
    Hüzünle dolar seni düşünür
    Şimdi çok uzakta kimbilir neredesin
    Geri dön ya da dönme ben sendeyim

    çok güzel yüreğine sağlık
#16.08.2008 23:14 0 0 0
  • teşekürler ömerinho eline sağlık
#17.08.2008 18:56 0 0 0
  • teşekkürler çok güzel
#18.08.2008 12:34 0 0 0
  • Hangisi doğru bilmiyorum,
    Seni uğurlayıp öylece kalmak mı?
    Yoksa, benim uyumamı bekleyip gitmen, benim de sensiz sabaha uyanmam mı?
    Bence şimdi git, hayır gitme! Yani git de önce üstümü ört, ben uzanayım şöyle, ışığı kapat ve git.
    Hayır hayır gitme
    Emeğinize sağlık
#18.08.2008 13:07 0 0 0
  • sağolun arkadaşlar o güzel yorumlarınız için...
#20.08.2008 17:43 0 0 0
  • buradaki fon müzigi acil lazım nerden nasıl indirebilirim eczacı serhat ben mail için xxxxx link yollarmısını z teşekr
#06.05.2009 17:32 0 0 0
  • eline sağlık.... bu müziğin adını söylermisiniz bilen varsa lütfen
#14.05.2009 11:51 0 0 0
  • arkdaki fon müziğini nerden bulabilirim yardımcı olun lütfen dah doğrusu fon müziği arıyom ?????
#14.09.2009 01:23 0 0 0
  • sper
#10.12.2010 17:03 0 0 0
  • ne güzel günlerdi eskide kaldı hepsi
#12.10.2011 20:19 0 0 0