gülümseyerek bir selam verdim
karsiligini bekledim ama gelmedi
cekinerek bir nasilsin diye soruverdim
ona da cevab gelmedi
hatir icin insan birsey söylemezm mi?
en azindan saygi gösterip
yüzüne gülümse getirip
bir selam vermez mi?
hatir icin...
seni iyi tanidigimi zannediyorum
malesef hicte iyi tanimiyorum seni
sorunlar meydana cikinca
gercek renklerini göstermis oldun
özürdilerim, affet beni ne olur diye yalvardim halde
hatir icin bile kabul etmedin
hatir icin, ben neler yapdin, ne acilar cektim
hatir icin, seni düsünerek hayatimi alt üst ettim
hatir icin, dostlarim terk ettim
hatir icin, kalbimin anahtarini bile sana emanet ettim
hatir icin, CANIMI bile vericektim
iyi ki bu kadar da aptal degilim
hayatimi ise zaman icinde düzeltebilirim
dostlarim ise yeniden bulup dostluk kurabilirim
kalbimin anahtari ise.. o da benden sana bir hatira kalsin
hatir icin, iyi bir yere sakladigini söylersin.. yalan bile olsa.