Yolun Açık Olsun

Son güncelleme: 31.10.2008 17:33
  • noimage

    Vuslatımı "yalan" a neden çevirdin yar..?
    Neden yaptın bunu bana ?
    Neden kırdın kolumu , kanadımı ?
    Ne zaman ben senin canını yaktım da
    Hangi haftanın hangi günü hangi saati vurdum da seni
    Beni böyle yarım bıraktın..


    Böyle ceza olmaz..!
    Olmaz yar..!
    Böylesi kanlı bir son olmaz..!
    Nasıl kıydın da yüreğimi kan gölüne çevirdin ?
    Sensiz yüzmeyi bilmem ben unuttun mu?
    Çırpına çırpına ölmem mi seni mutlu edecek yoksa ?
    "can" dan geçtim.."canan" dan anladığın buysa
    Sevgi denen şey düşmemiştir senin yüreğine


    Şimdi hangi duayla el açsam Rabbime ?
    Ne desem ?
    Nasıl dilesem ?
    Neyi , ne için istesem ?
    . . .
    Ya da her şeyi sineye çekip,kabullensem..
    Sende kalıp, kendimden geçsem
    Yaşama dair tek bir sebebim kalmayana dek
    Senden yana ne varsa içimde
    Ve ne varsa düşümde , teker teker öldürsem..!
    Payıma düşen hiçsizliği valizime koyup yollara düşsem..
    Ağlasam,kahretsem,inlesem..!
    Senden bana yadigar kalan bu şarkıyı dilime dolayıp,
    Mecnun misali yüreğinin çöllerine düşsem
    Susuzluğu(n)dan kuruyan duygularımın can çekişini seyretsem..
    Ölmesem..
    Ölemesem..
    Ölüp ölüp dirilsem..!
    Bir lahza olsun sızlar mı ki için..?
    Elini yüreğine koyup,
    " . Sevmiştim " der mi bir kez olsun dilin ?
    . . .
    Vazgeçtim yar..
    Sende kalıp ,kendimden geçmekten vazgeçtim..!
    Çünkü bilirim ki dilin "sevmiştim" demez..
    O zaman bu kadar acı senin için değmez..!
    Oysa ki
    Sevmiş olsaydın beni
    Kanlı bir sonu da yazsan bugünüme
    Kan gölüne çevirdiğin yüreğimde,ölüme terk etsen de beni
    Ölmek pahasına sevmeye devam ederdim seni
    Ama sen.
    Yalan bir sevgiye mahkum etmişsin beni
    Sana ve savdana olan esaretim,
    Şiirimin son dizesiyle bitecek yar
    Haberin olsun !!!
    Ve şimdi beni eze eze girmiş olduğun o yol " kime " çıkıyorsa açık olsun


    Aslıhan Özçelebi

    [main-arkaplan-muzik]265[/main-arkaplan-muzik]
#28.09.2008 12:33 0 0 0
  • içim acıdı :(((

    iyi bayramlar....
#28.09.2008 15:03 0 0 0
  • Emeğine Sağlık CiCeGiM..

    Yalnız Konu İçerisinde En Az 1 En Fazla 10 Resim Bulundurmalısınız..
#29.09.2008 17:19 0 0 0
  • resim eklendi
#07.10.2008 19:36 0 0 0
  • cok harika yuregine sagLik
#08.10.2008 16:31 0 0 0
  • harikasın ellerine sağlık
#09.10.2008 03:11 0 0 0
  • Te$ekkürler
#31.10.2008 15:40 0 0 0
  • emegine saglık çiçegim
#31.10.2008 17:33 0 0 0