Emrah Gittigin Günden Beri

Son güncelleme: 06.10.2008 00:07
  • noimage
    Gittigin günden beri ne hallerdeyim.
    Dü$ündünmü hic? Hicmi sizlamadin?

    noimage
    Ta$ yürekli kalbin, beni coktan unuttun.

    noimage
    Beni coktan unuttun..

    noimage
    Bense kavu$urum diye birgün kendimi avuttum

    noimage
    Benim icin hayat sen varsan var, sen yoksan yok.

    Bunu böyle bil

    noimage
    Neolur a$kim bu can sensiz ya$amaz


    iN$aLLaH BeCeReBiLMi$iMDiR

    SaYGiLaR


    [main-arkaplan-muzik]076[/main-arkaplan-muzik]

#01.10.2008 00:54 0 0 0
#01.10.2008 16:50 0 0 0
  • aNoWW CoK SaGoL TaMaM HeMeN BaKiP KüCüLTiM oNLaRi:))
#01.10.2008 20:23 0 0 0
  • Gayet Güzel Olmuş Emeğinize Sağlık..
#01.10.2008 22:34 0 0 0
  • şarkısını çok sevmemama böyle çok güzl olmuş.
#02.10.2008 11:10 0 0 0
  • SaGoLuN:)
#06.10.2008 00:07 0 0 0