Sende Kalmış

Son güncelleme: 06.05.2005 22:40
  • noimage

    Bilmiyorum nerdeyim, ne haldeyim, ben kimim
    Ayrılırken kimliğim, adresim sende kalmış.
    Tebessümü yüzüme çok görüyor matemim
    Güldüğümü gösteren tek resim sende kalmış.

    Akların kaybolduğu, rengin ahenk bulduğu
    Toprağın kadehine ab-ı hayat dolduğu
    Bir gül için, bülbülün saçlarını yolduğu
    Aşkın harman olduğu o mevsim, sende kalmış.

    Nerede o çocuksu, o şımarık hallerim,
    Saçlarına hasreti tanımayan hallerim,
    Rengarenk rüyalarım, toz pembe hayallerim
    Tekmil neşem, sevincim, hevesim, sende kalmış.

    Ayıplama, kınama, kahveye gidiyorsam,
    Avunabilmek için bir tavla atıyorsam,
    Garson çay uzatırken ben aklımda diyorsam,
    Sende kalmış demektir, ladesim sende kalmış.

    Dostlar da muhabbeti kestiler, lüzum da yok.
    Zaten senden ziyade sohbetim, sözüm de yok.
    Sen dönmeden kimseye bakacak yüzüm de yok.
    Aynalarda kendimi göresim sende kalmış.

    Sende kalmış umudum, saadet çağım sende,
    Sende kalmış huzurum, tüten ocağım sende,
    Sende hayat kaynağım, duygu membağım sende,
    Can diyorum sana,can kafesim sende kalmış.

    Allah' ım düşmanımı düşürmesin bu zaafa,
    Sanki her noksanımı mecburum itirafa,
    Hangi şarkıya girsem, notalar do re mi fa
    Sol diyorum sana sol, la sesim sende kalmış.

    Gel Tanrıya borcunu teslim etsin bu yürek,
    Tez gel ki enkazımı kapatsın kazma kürek,
    Kelime-i şahadet getirmem için gerek,
    Son diyorum sana, son nefesim sende kalmış!
#18.01.2005 20:05 0 0 0
  • ellerine emeğine sağlık
#18.01.2005 22:23 0 0 0
  • ellerine sağlık arkadaşım...
#19.01.2005 16:11 0 0 0
  • Ellerine SaqlIk Arkada$ım Te$ekküRLER :oki:
#20.01.2005 04:26 0 0 0
  • ellerine salik usta supersin
#20.01.2005 14:32 0 0 0
  • resim süper arkadasim
#10.03.2005 02:39 0 0 0
  • Ellerine SagLıK ArKaDA$ıM
#27.04.2005 11:07 0 0 0
  • ellerine saglik güzel yazmissin
#27.04.2005 11:11 0 0 0
  • yüreğine sağlık cok güzel bizimle paylasdiginiz icin tsk ler ederim
#28.04.2005 21:59 0 0 0
  • Can diyorum sana,can kafesim sende kalmış

    Harika bir şiir.

    Çok çok teşekkürler
#06.05.2005 20:01 0 0 0
  • Son diyorum sana, son nefesim sende kalmış
    Elıne saglık kardesım tesekkurler
#06.05.2005 22:35 0 0 0
  • harika olmus abi eline saglik
#06.05.2005 22:40 0 0 0