Bir yildiz tutarsin o diye

Son güncelleme: 16.10.2008 20:44

  • Bir gun basini ceviriyorsun ki
    kimse yok..

    noimage
    yalnizsin iste
    yine yalniz
    giriyorsun yalnizligin koluna
    basini dayiyorsun huznun omuzuna
    bir damla yas iniyor gozlerinden yalnizlik siliyor
    gozlerini yavasca

    noimage
    bu kadar kolaymi silmek
    yasiyorken hala satir aralarinda
    anilari yudumlarken bir fincan kahvede
    derin bir nefes cekip
    onu uflerken sigara dumaninda
    oyle suskunsundur
    oyle kalakalmis...
    her yalnizlikta
    bos duvarlarda onu aramis...

    noimage
    bir yildiz tutarsin o diye
    bir gece bakarsin ki
    o yildiz da kaymis...

    SheqeYy_BeBiSh [Seher]


    [main-arkaplan-muzik]260[/main-arkaplan-muzik]
#16.10.2008 01:33 0 0 0
  • harika yaa..çok teşekkürler..yüreğine sağlık..
#16.10.2008 19:55 0 0 0
  • SaGoL, GöZLeRiNe SaGLiK..
    T$K eDeRiM CaNiM
#16.10.2008 20:44 0 0 0