Nasıl Olduysa...

Son güncelleme: 17.05.2005 05:09
  • Nasıl Olduysa...


    nasıl olduysa birden adımı unuttum
    adını unuttuğum o sıcak şehirde
    yıldız alacası yüzen bir zakkum
    yanımda o hayal kız ikide birde
    yolumu gözlerine bakıp bulduğum

    sahi ben ne hırçın bir çocuktum
    ele avuca sığmaz aklı fikri şiirde
    mısra mısra başımı belaya soktum
    İzmir cezaevi dokuzyüz kırk bir'de
    kaşla göz arası liseden kovuldum

    inanmakta geç sevmekte çabuktum
    bazen yaşadıklarım aklıma gelir de
    kaç kere umutsuzluğun yolunu tuttum
    istenmeyen adam hemen her devirde
    hemen her devirde ateşten bir buluttum

    binlerce umuttan belki bir umuttum

    Attila İlhan
#24.01.2005 08:56 0 0 0
  • sagol arkadasim
#24.01.2005 10:15 0 0 0
  • Ellerine Yüregine Saglik
#24.01.2005 12:59 0 0 0
  • inanmakta geç sevmekte çabuktum
    bazen yaşadıklarım aklıma gelir de
    kaç kere umutsuzluğun yolunu tuttum

    ellerine sağlık arkadaşım...
#24.01.2005 13:35 0 0 0
  • ellerine saglik
#24.01.2005 19:48 0 0 0
  • ellerine saglik arkadasim harika
#09.03.2005 01:47 0 0 0
  • super bıSey eLLerine , ParmakLarina saGLiK.
#09.03.2005 01:54 0 0 0
  • Ellerine SaGLıK ArKaDa$ıM
#09.05.2005 12:40 0 0 0
  • Yuregıne Sağlık Arkadasım
#17.05.2005 05:09 0 0 0