Ben Seni Sevdim mi

Son güncelleme: 24.10.2008 09:57
  • noimage


    Ben Seni Sevdim mi


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne

    Tuttum, ta içime oturttum seni

    Aldım, okşadım saçlarını, öptüm

    İçtim yudum yudum güzelliğini


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim elbette

    Bendeydi özlemlerin en korkuncu

    Çıldırırdım sen ne kadar uzaksan,

    Aşk değil, hiç doymayan bir şeydi bu


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim doğrusu

    Sevdikçe tamamlandım, bütünlendim

    Biri vardı ağlayan gecelerce

    Biri vardı sana tutkun; o bendim


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim en büyük

    En solmayan güller açtı içimde

    Ömrümü değerli kılan bir şeydin

    Sen benim boz bulanık gençliğimde


    noimage


    Ben seni sevdim mi? Sevdim, öyle ya

    Bir çizgiye vardım seninle beraber

    Ve bir gün orada yitirdim seni

    Ben seni sevdim mi? Sevdim....


    noimage

    [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]
#23.10.2008 11:21 0 0 0
  • Ben seni sevdim mi? Sevdim en büyük
    En solmayan güller açtı içimde
    ömrümü değerli kılan bir şeydin
    Sen benim boz bulanık gençliğimde

    yüreğine saglık arkadaşım cok güzel olmuş
#23.10.2008 11:30 0 0 0
  • TEŞEKKÜR EDERİM
#23.10.2008 13:31 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık..
#23.10.2008 17:28 0 0 0
  • haarika bi şiir..yüreğine sağlık arkadaşım...
#23.10.2008 19:57 0 0 0
  • TEŞKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR
#23.10.2008 21:53 0 0 0
  • Yüregine saglık arkadaşım.
#23.10.2008 21:55 0 0 0
  • BÖYLE Bİ TEPKİ BEKLEMİYODUM
    İLK ŞİİRİM
    HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDRİM
#23.10.2008 22:51 0 0 0
  • Emeğine O Güzel Yüreğine Sağlık
#23.10.2008 23:27 0 0 0
  • ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR
#24.10.2008 09:57 0 0 0