Ferhat Göçer Aşkların En Güzeli

Son güncelleme: 16.11.2008 09:18
  • [swf1]MiSS-FENER-asklarin-en-guzeli.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]MiSS-FENER-asklarin-en-guzeli.swf[/swf4]



    Ferhat Göçer Aşkların En Güzeli


    Bu Şarkının Bende Yeri Çok Farklı..
    Biraz Basit Biraz Acemice Oldu Hatalarım Eksiklerim Olmuştur..
    Hata Yapa Yapa Öğrenicez Sanırım..Ben Keyifle Yaptım Umarım Sizlerde Beğenirsiniz..

#10.11.2008 16:02 0 0 0
  • ellerine saglik arkadasim
#10.11.2008 19:16 0 0 0
  • Emeginize saglik... Acemice oldugunu yazmissiniz, sayet acemilik buysa kisa bir sure sonra super flashlar izleyecegiz demek ki...
#10.11.2008 19:39 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    MiSS-FENER

    Sizin ilerde harika flashlar yapacağınız konusunda
    isteyen arkadaşım ile iddiaya girebilirim.


    Eğer yağmur efektini ve başta kullandığınız
    animated kuş gif'ini kendiniz yapmış olsaydınız
    bu flashınız 2.665 Mb büyüklüğünde olmazdı..

    Eğer beni ukela olarak görmezseniz size önerim;

    1. Flash içinde kullandığınız fontları da
    şarkının bir parçası olarak görüp, ona göre font seçimi yaparsanız

    2. Büyük yer tutan animated gif kullanmak yerine
    uygun resimlerde daha küçük gif'ler kullanarak,
    move efektine olan hakimiyetinizi artırırsanız

    sanıyorum ileride yapacağınız çalışmalarda
    resim ve gif'lere aklınızdan geçen hareketleri verebilmekte
    çok daha rahat edersiniz.


    Şarkı bitiminde küçük ve fakat güzel bir şiir kullanarak
    flashınızı çok daha duygusal hale getirmişsiniz.
    Sizi bu nedenle de kutlarım.
#10.11.2008 21:15 0 0 0
  • elinize sağlık..
#10.11.2008 21:57 0 0 0
  • emegine saglik canim güzel bir calisma olmus
#10.11.2008 22:06 0 0 0
  • atesilter Hocam Yağmur Efektini Kendim Hazırladım Onu Belirteyim..Ayrı Hazırladım Belki Orda Hata Yapmış Olabilirim..

    En Sondaki Şiiride İçimden Gelerek Yazdım Belki Ayrı Bir Güzellik Katar Diye..

    Önerileriniz İçin Değerli Sözleriniz Çok Teşekkür Ederim..



    Teşekkür Ederim Arkadaşlar
#10.11.2008 22:44 0 0 0
  • serapcığım flashın harikaydı bitanem emeğine sağlık teşekkürler
#10.11.2008 22:46 0 0 0
  • Ellerine saglık arkadaşım bu güzel bir flash olmuş, teşekkürler
#11.11.2008 00:01 0 0 0
  • Çok güzel ellerine sağlık Serap
#11.11.2008 10:13 0 0 0
  • Harika bir calisma olmusbüyük bir zevkle izledim.Yazi tarzi cok deyisik calisma olmasina neden olmus
#11.11.2008 10:34 0 0 0
  • elllrin det görmesın gayet basarı bır calısma olmus tesekruelr
#11.11.2008 10:58 0 0 0
  • emeginize saglik güzel bir calisma olmus..
#11.11.2008 11:27 0 0 0
  • Ellerinize sağlık MiSS-FENER.. Güzel olmuş.
#11.11.2008 12:11 0 0 0
  • GerçekTen çOk güzeL ßi FLash OLmuş..
    emeGine SagLık aßLacım.. MerakLa ßekLiyOrdum zateN.. ßekLediGime DegDi
#11.11.2008 13:30 0 0 0
  • ellerine sağlık serap çok hoştu fotoğraflara duygularını ne güzel yansıtıyosun eminim sen bu işide çok iyi başarırsın teşekkürler canım
#11.11.2008 16:02 0 0 0
  • teşekkür ederim cok güzel
#16.11.2008 00:51 0 0 0
  • yüreğinize sağlık çok güzelmiş.
#16.11.2008 07:30 0 0 0
  • Yüreğinize saglık çok güzel bir çalışma olmuş teşekkürler
#16.11.2008 09:18 0 0 0