Verdigim imzanin nasil yapildigini bilen varmi

Son güncelleme: 14.11.2008 19:51
  • noimage

    Arkadaslar yukardaki imzadaki pariltili isik gibi yazi hangi programla nasil yaziliyor bilen varsa anlatabilirmi acaba.
#11.11.2008 12:18 0 0 0
  • http://i35.tinypic.com/sljncy.gif

    http://i37.tinypic.com/2iagd2s.gif

    Verdiqin Gif, Bu Iki Gifin BirLe$iminden oLu$uyor... Ya Bi Efekt iLe Bu $ekiLde YapıLmı$... Ya da Tek Tek Iki Gif RenkLendiriLip BirLe$tiriLmi$...

    Geçi$ SüreLeri de KıSaLtıLınCa Ortaya BöyLe $ekiL Bir ReSim Çıkmı$ :)

    Yani Göründüqü Gibi YapıLmaSı Zor Bir $ey DeqiL... Biraz Uqra$ırSan Sende KoLayLıkLa YapabiLirSin...
#14.11.2008 19:51 0 0 0