Acıyı Sevmek Olurmu

Son güncelleme: 26.12.2008 02:28
  • Güzel bir paylaşım OLmuş Ellerinize Sağlık
#07.12.2008 09:48 0 0 0
  • Acı sevilmiyoda sanırım alışılıyor..

    Çalışmalarınızı geç farkettim, çok çok güzeller ..Ellerinize sağlık
#08.12.2008 00:50 0 0 0
  • Ben tek kelimeyle yorum yapmak istiyorum her zamanki gibi HARİKASIN ablacım.
#26.12.2008 02:28 0 0 0