Dolaşırken çektiği bir kaç çiçek resmi

Son güncelleme: 16.12.2008 23:36
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#30.11.2008 15:30 0 0 0
  • sende amma çok dolaşıyorsun çetin bey
    güzel çiçekler çekmişsin teşekkürler
#30.11.2008 21:03 0 0 0
  • bu resimlerle baharı özledim çok güzel teşekürler
#30.11.2008 22:00 0 0 0
  • güneş nasılda yansımış..teşekkürler paylaşım için
#30.11.2008 22:23 0 0 0
  • Fazla dolşma sonraz kim cözecek seni
    Ellerine sağlık çetin.
#03.12.2008 16:31 0 0 0
  • Eline saglık çetin güzel çiçekler çekmişin.
#04.12.2008 16:47 0 0 0
  • Mevsimin son cicekleri herhalde
#05.12.2008 17:44 0 0 0
  • ellerinize sağlık çiçekler güzel..
#16.12.2008 23:36 0 0 0