çiçek makro çekim

Son güncelleme: 30.11.2008 22:22
  • noimage

    noimage

    noimage
#30.11.2008 15:33 0 0 0
  • Çetin kardeşim eline saglık. Güzel çekim yapmısın
#30.11.2008 15:35 0 0 0
  • çok güzeller..
#30.11.2008 15:37 0 0 0
  • çetin bey sen benden izin aldınmı çiçeklerimin resimlerini çekmek için
    hadi bakalım bu sefer affediyorum bidaha olmasın güzel çekmişsin
#30.11.2008 21:08 0 0 0
  • çiçekler çok güzeller doğayı çok seviyorum teşekürler
    kızmayın allasen kuber hanım ne güzel bizlerde görmüş olduk işte nazar değmeyis wallaaaaaa
#30.11.2008 21:58 0 0 0
  • Çok güzel görünüyorlar ..ellerinize sağlık
#30.11.2008 22:22 0 0 0