Bir Camın Ardından Seviyorum Seni

Son güncelleme: 10.12.2008 14:45
  • noimage


    SeSSiZCe SeviYORuM Seni
    söYLSeM de duYMaZsiN ZateN
    SeNiN GöZLeRiN GiBi BaKiYORuM SaNa
    SeNiN BaNa BakMaDiGiN GiBi
    DoKuNMuYORuM SaNa
    ZaTeN TuTMaK iSteSeM De YaPaMaM
    KiYaMaM SaNa...
    doKuNDuGuMDa öLeCeKSiN BiLiYoRuM
    o YüZDeN SeNi HeP
    BiR CaMiN aRDiNDaN SeViYORuM...


    aLiNTi..

    SheqeYy_BeBiSh


    [main-arkaplan-muzik]207[/main-arkaplan-muzik]

#07.12.2008 22:53 0 0 0
  • yüreğinize sağlık
#07.12.2008 23:43 0 0 0
  • T$K eDeRiM
#08.12.2008 00:11 0 0 0
  • emeğinize ve yüreğinize sağlık
#08.12.2008 01:38 0 0 0
  • SaGoLasiN
    SeNiNDe oKuDuGuN iCIN GöZLeRiNe
    YaZDiGiN iCiN PaRMakLaRiNa SaGLiK
    :)
#08.12.2008 18:18 0 0 0
  • Emeğine Sağlık Sade Ve Güzel..
#08.12.2008 18:51 0 0 0
  • T$K eDeRiM:)
#10.12.2008 14:45 0 0 0