Tetikçi 2 Yüksek Gerilim - Crank 2 High Voltage

Son güncelleme: 18.06.2009 12:37
  • Tetikçi 2: Yüksek Gerilim - Crank 2: High Voltage (2009)


    Vizyon Tarihi: 08 Mayıs 2009

    Oyuncular: Jason Statham, Dwight Yoakam, Efren Ramirez, Amy Smart
    Clifton Collins Jr, Bai Ling, Reno Wilson, Simone Bargetze, Danna Hansen

    Yönetmen: Brian Taylor, Mark Neveldine

    Senaryo: Brian Taylor, Mark Neveldine

    Yapımcı: Tom Rosenberg, Gary Lucchesi, Skip Williamson, Richard Wright

    Görüntü Yönetmeni: Brandon Trost

    Müzik: Rob Cunningham

    Tür: Aksiyon, Komedi, Macera

    Yapım: 2009, ABD

    Dil: İngilizce


    Başrolünde Jason Statham'ın yer aldığı sıkı aksiyon filmi Crank'in devam filmi çekiliyor. Crank 2: High Voltage ismiyle gösterime girecek olan filmde Jason Statham, yine Chev Chelios olarak karşımıza çıkacak.

    İlk bölümde öldüğünü düşündüğümüz Chelios, Crank 2'de Çin mafyası ile yüzleşiyor. Mafya ele geçirdiği Chelios'un kalbinin yerine pille çalışan yapay bir alet koyuyor. Filmin yönetmenliğini yine Mark Neveldine ve Brian Taylor üstlenecek.

    "Chev Chelios (Jason Statham) " u bu bölümde çinli bir gangsterin bir kalp nakli operasyonuyla kalbini ele geçirmesi ve onun yerine elektrik ve pil düzenekli bir kalp takılması sonucu , hayatına hem kalpsiz hemde kalbini geri almaya çalışacağı bir çıkmazda bulacağı yüksek gerilimli bir şekilde izleyeceğiz

    noimage

    noimage
#16.12.2008 03:11 0 0 0
  • BirinCi FiLm Ba$arıLı oLdu Diye IkinCiSi YapıLmı$... Sırf Para Için YapıLmı$, Senaryo 5 Para Etmez...

    oLmamı$ CeySın Bıradır...


#06.06.2009 19:01 0 0 0
  • saoL
#09.06.2009 13:48 0 0 0
  • sagol
#11.06.2009 10:11 0 0 0
  • Birinci Film Daha Güzeldi yani Güzel olmasa bile ikinciye göre gerçekten güzeldi.
    Sinemaya gidecek arkadaşlar beş kuruşunuzu harcamayın boşuna 5 dk izlersiniz sonra çıkıp gidersiniz.. :D Sağol Serap bilgilendirme için.
#12.06.2009 08:59 0 0 0
  • Bende Gitmeyi Düşünüyordum Ama Giden Arkadaşlarımdanda Çok Kötü Olduğunu Duydum Vazgeçtim..

    Genede Gitmek İsteyenlere İyi Seyirler Nekadar İyi Olur Bilemiyorum..
#12.06.2009 14:33 0 0 0
  • Bosa zaman harcamaya degmez.Bes para etmez bir film.
    Seyretmeyen arkadaslar cok sansliymislar.
#12.06.2009 15:37 0 0 0
  • ellerine sağlık güzelmişş...
#18.06.2009 12:23 0 0 0
  • t$kLer
#18.06.2009 12:25 0 0 0
  • MÜTİŞ BİR FİLME BENZİYOR
#18.06.2009 12:37 0 0 0