Bu Çalışmam da emeği geçen Sayın hocamız atesilter'e, sevgili arkadaşlarım Kaktus ve Nazanca ya Teşekkür ederim.En Son Öğrendiğim bilgiler doğrultusunda bi flash yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.Hepiniz sağlıcakla kalınız.
Çok uğraştınız ama sonunda başardınız.
Gördüğünüz gibi, çalışınca yapılamayacak birşey yok.
Bununla beraber, sanıyorum bu başarınızın heyecanı ile
birinci resimden sonra kullandığınız birkaç resmin
yüksekliğini "İnce Ayarlar" bölümünde gösterildiği şekilde
ayarlamadan çalışmanızı bitirmişsiniz.
Size önerim,
böyle bir çalışmadan sonra sanki ekmek yapar gibi
yaptığınız flashı en az bir gün dinlenmeye alıp
paylaşıma açmadan evvel tekrar izleyip,
bu defa görünüş, yazı yerleri ve renkleri gibi
bir flashın güzelliğini artıracak uygulamalarınızı
tekrar tekrar kontrol etmeniz..
Ben bunu yaptığım için
pekçok flashımı halen düzeltmek için bekletiyorum.
Paylaşımınız için teşekkür ederim.
Eğer çalışmalarınıza böyle devam ederseniz
sonunda sevinenlerin en başında siz geleceksiniz.
Ellerine sağlık.. Güzel Move Effectler. Başarılarının devamını dilerim..
Ufak bir tavsiye.. Ben şu şekilde düşünürdüm, Görünüş açısından güzel ama Fazla resim koyup flash'ın boyutunu büyütmektense 2 tane uzun panorama resim koyup hem daha uzun geçişler hemde daha az Flash boyut elde edeblirsin... Yardımı olur belki uzun resim seviyorsan burda bolca var.
[quote="atesilter"]Bununla beraber, sanıyorum bu başarınızın heyecanı ile
birinci resimden sonra kullandığınız birkaç resmin
yüksekliğini "İnce Ayarlar" bölümünde gösterildiği şekilde
ayarlamadan çalışmanızı bitirmişsiniz.
Hocam aslında Resimleri uygularken hepsini ince ayar yaparak sahneye aldım fakat bazı resimlerde çerçeve olduğundan sanırım siz böyle bi görüşe kapıldınız yada olmuş ta olabilir bilemiyorum.
Değerli arkadaşım Sewiyorum sizin görüşlerinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz.
Resimlerin daha uzun olmasını bende isterdim ama google den bunları bulabildim.Meğer yanıbaşımızda neler varmış ta haberimiz yokmuş Artık bundan sonra onlardan kullanırım.
Değerli yorumlar için hepinize teşekkürler ederim.
Ben gerçekten efektleri çok beğendim az birazcıkta imrendim doğrusu.Bende öğrenmek istiyorum bu efecktlerden inşallah nasip olursa becerebilirsem tabiki.
Emeğinize yüreğinize sağlık başarılı bir çalışma olmuş başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dilerim.
daha boarda üye olmadan ve üye olduktan sonra bir kaç defa izlediğim harika bir eserdi. sanırım o anda yorum yazmayı ihmal etmişim. çok güzel umarım ben de sizin gibi başarılı uygulamalarda bulunabilirim.