Tek Hece Aşk - Bedirhan Gökçe

Son güncelleme: 19.02.2009 11:58
  • [swf1]By_ultrAslan-Tek-hece-ask.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]By_ultrAslan-Tek-hece-ask.swf[/swf4]

    Bu Çalışmam da emeği geçen Sayın hocamız atesilter'e, sevgili arkadaşlarım Kaktus ve Nazanca ya Teşekkür ederim.En Son Öğrendiğim bilgiler doğrultusunda bi flash yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.Hepiniz sağlıcakla kalınız.
#19.12.2008 02:39 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    By_ultrAslan

    Çok uğraştınız ama sonunda başardınız.
    Gördüğünüz gibi, çalışınca yapılamayacak birşey yok.
    Bununla beraber, sanıyorum bu başarınızın heyecanı ile
    birinci resimden sonra kullandığınız birkaç resmin
    yüksekliğini "İnce Ayarlar" bölümünde gösterildiği şekilde
    ayarlamadan çalışmanızı bitirmişsiniz.


    Size önerim,
    böyle bir çalışmadan sonra sanki ekmek yapar gibi
    yaptığınız flashı en az bir gün dinlenmeye alıp
    paylaşıma açmadan evvel tekrar izleyip,
    bu defa görünüş, yazı yerleri ve renkleri gibi
    bir flashın güzelliğini artıracak uygulamalarınızı
    tekrar tekrar kontrol etmeniz..


    Ben bunu yaptığım için
    pekçok flashımı halen düzeltmek için bekletiyorum.

    Paylaşımınız için teşekkür ederim.
    Eğer çalışmalarınıza böyle devam ederseniz
    sonunda sevinenlerin en başında siz geleceksiniz.


    Sağlıcakla kalın değerli arkadaşım.
#19.12.2008 03:28 0 0 0
  • Ellerine sağlık.. Güzel Move Effectler. Başarılarının devamını dilerim..
    Ufak bir tavsiye.. Ben şu şekilde düşünürdüm, Görünüş açısından güzel ama Fazla resim koyup flash'ın boyutunu büyütmektense 2 tane uzun panorama resim koyup hem daha uzun geçişler hemde daha az Flash boyut elde edeblirsin... Yardımı olur belki uzun resim seviyorsan burda bolca var.

    https://www.main-board.com/her-telden-resimler/172223-panaroma-resimler.html

    Kenarlı resimleri kullanmamaya dikkat et Flash'ın güzelliğini bozar...
#19.12.2008 03:47 0 0 0
  • ellerine saglik By_UltrAslan cok güzel bir calisma olmus kutlarim sizi
#19.12.2008 08:18 0 0 0
  • Emeğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş..
#19.12.2008 10:18 0 0 0
  • ellerine sağlık arkadaşım
#19.12.2008 10:34 0 0 0
  • ellerine sağlık güzel olmuş
#19.12.2008 11:49 0 0 0
  • güzel bir çalışma olmuş
#19.12.2008 12:32 0 0 0
  • [quote="atesilter"]Bununla beraber, sanıyorum bu başarınızın heyecanı ile
    birinci resimden sonra kullandığınız birkaç resmin
    yüksekliğini "İnce Ayarlar" bölümünde gösterildiği şekilde
    ayarlamadan çalışmanızı bitirmişsiniz.

    Hocam aslında Resimleri uygularken hepsini ince ayar yaparak sahneye aldım fakat bazı resimlerde çerçeve olduğundan sanırım siz böyle bi görüşe kapıldınız yada olmuş ta olabilir bilemiyorum.

    Değerli arkadaşım Sewiyorum sizin görüşlerinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz.
    Resimlerin daha uzun olmasını bende isterdim ama google den bunları bulabildim.Meğer yanıbaşımızda neler varmış ta haberimiz yokmuş Artık bundan sonra onlardan kullanırım.
    Değerli yorumlar için hepinize teşekkürler ederim.
#19.12.2008 13:23 0 0 0
  • Sizi kutlarim, ugrastiniz ve sonuc ortada.
    Emeginize, yureginize saglik...
    Bende size gonulde tesekkur ediyorum, verilen bilgilere saygi duymanizdan dolayi..
#19.12.2008 13:46 0 0 0
  • Ellerinize sağlık By_ultrAslan.. güzel olmuş.
#20.12.2008 11:02 0 0 0
  • biraz ugrasinca nelerin yapilabildiginin guzel orneklerinden birini izledik emeginize ,yureginize saglik guzel bir flash olmus...
#23.12.2008 11:22 0 0 0
  • Ellerine sağlık arkadaşım güzel olmuş tebrikler
#23.12.2008 15:03 0 0 0
  • Ben gerçekten efektleri çok beğendim az birazcıkta imrendim doğrusu.Bende öğrenmek istiyorum bu efecktlerden inşallah nasip olursa becerebilirsem tabiki.

    Emeğinize yüreğinize sağlık başarılı bir çalışma olmuş başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dilerim.
#25.12.2008 01:43 0 0 0
  • emek vermeden yemek olmazmış yüreğinize sağlık güzel flashtı


    Eğer çalışmalarınıza böyle devam ederseniz
    sonunda sevinenlerin en başında siz geleceksiniz.


    bencede :)
#25.12.2008 07:15 0 0 0
  • Çok Teşekkürler gerçekten her şey yerinde ve güzeldi,Devamını bekleriz.
#26.12.2008 08:42 0 0 0
  • çok güzel bir çalışma olmuş,sayenizde bende denedim,teşekkürler.
#04.01.2009 15:28 0 0 0
  • Herşey çok güzeldi teşekkürler.
#10.01.2009 22:41 0 0 0
  • daha boarda üye olmadan ve üye olduktan sonra bir kaç defa izlediğim harika bir eserdi. sanırım o anda yorum yazmayı ihmal etmişim. çok güzel umarım ben de sizin gibi başarılı uygulamalarda bulunabilirim.


    .
#06.02.2009 22:32 0 0 0