Ekmeği Öpüp Kenara Koyan Öğrenci

Son güncelleme: 23.12.2008 09:43
  • Yıl sonu,karne zamanı,not defterinde ortalamaları hesaplıyorum,o zamanlar notlar on üzerinden veriliyor.Durumu iyi olanlara ortalamasını kolayca yazıyorum,ama öyleleri var ki,geçebilir de kalabilir de.Bu durumda çocuğun genel durumuna,davranışlarına bakarız,ona göre not veririz.Sıra bir öğrenciye geldi,durumu karışık,kalacak gibi,ama ben bu öğrenciyi bir gün,yerden ekmeği alıp,öpüp bir kenara koyarken görmüştüm.Sırf bu yüzden çocuğa geçer not verdim.Çocuk sınıfta kalsa,bir daha okula yollamayacaklarmış,sonradan öğrendim.O çocuk şimdi doktor.
#21.12.2008 07:29 0 0 0
  • Çok güzel kardeşim.paylaşımın için teşekkür ederim
#23.12.2008 09:43 0 0 0