Futbol Ödülleri Grafik Çalışmaları

Son güncelleme: 02.10.2022 15:58
  • noimage

    noimage


    noimage


    noimage


    Bu 4 grafikten bir tanesinde karar verelim arkadaşlar.
#25.12.2008 18:12 0 0 0
  • Trabzonspor için alttaki grafiği düşünüyorum.

    noimage
#25.12.2008 18:24 0 0 0
  • galatasaray icin bence 2. olan orijinal logo ya güzel bir arka plan eklense güzel durur,

    fenerbahce icinde sectigimizde bence gayet güzel.
#26.12.2008 00:24 0 0 0
#26.12.2008 10:46 0 0 0
  • noimage
    ben en çok bunu beğendim
#26.12.2008 13:01 0 0 0
  • @kuber adlı üyeden alıntı:
    noimage
    ben en çok bunu beğendim
    Orijinali Göster...


    Çok güzel bence de. Ama Ödüllerin koyu temamıza uyumlu olması için ilk başta kendi önerdiğim FB awarddan bile vazgeçtim.

    İleride belki farklı bir set kullanabiliriz. Şimdilik grafikler belirlenmiştir...
#26.12.2008 14:54 0 0 0
#02.10.2022 15:58 0 0 0