Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 122 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Eğlence
Dört Kişilikmiş
Dört Kişilikmiş
407
Son güncelleme: 29.12.2008 18:29
M.Kutsi Çil
Vatandaş asansöre binmiş bekliyor,birisi daha gelmiş,son gelen düğmeye uzanmış basacak,ilk binen mani olmuş "Baksana kardeşim duvara,dört kişiliktir yazıyor,biz daha iki kişiyiz,biraz bekle iki kişi daha gelince basarsın düğmeye" demiş.
#24.12.2008 18:31
0
0
0
BULUVEY
#24.12.2008 18:46
0
0
0
elfimay
hehe dolmuş mu abı bu...
#24.12.2008 19:29
0
0
0
anlasilamayan
boş yerleri dolduralım
#28.12.2008 13:20
0
0
0
CANÖZÜM
bu da güseldi
#28.12.2008 18:14
0
0
0
ADALI
Yüreğine sağlık kardeşim
#29.12.2008 18:29
0
0
0
Dört Kişilikmiş Konusuna Benzer Konular
Hayatta Başına Ne Gelirse Gelsin Hiçbirzaman Umudunu Kaybetmeyen Ve Yaşama Dört Elle Sarılan Jerri'n
30.06.2004
DÖRT DUVAR ARASI
27.08.2004
Dört Mevsimin Sevgisi
22.09.2004
Sağanak Yağmur ve Fırtına - Dört Mevsim Aşk
31.10.2004
Serçeyle Dört Yavrusu
11.12.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı