Ağlama Yastığı

Son güncelleme: 28.03.2009 11:24
  • Başınızı yastığa koyupta ağladığınızda sağda solda selpak arama derdine SON. Bu yastığın içerisinde bulunan bir cep sayesinde selpağınız hemen yanıbaşınızda. Ayrıca isterlerse gribal enfeksiyon geçirenlerde hasta yastığı olarakta kullanabilirler çok fonksiyonlu bir yastık

    noimage

    noimage
#27.12.2008 22:18 0 0 0
  • hey allahım yaa paylaşım için teşekkürler
#27.12.2008 22:36 0 0 0
  • Bana bi tane lazım
#27.12.2008 22:37 0 0 0
  • zekice banada lazım :S
#27.12.2008 22:41 0 0 0
  • İnsanlarıN işleri yoq Bunlarla ilqileniyolar xD ama tşk eDerİz PaylştqıN İçiN
#28.12.2008 03:08 0 0 0
  • çok değişik ellerine sağlık canım
#28.12.2008 11:14 0 0 0
  • Bende vardı çöpe attım :PpP
#28.12.2008 11:16 0 0 0
  • güzelmişş
#28.12.2008 11:29 0 0 0
  • Degişik bir yastık aglamak için degilde gribal enfeksiyonlar için harika olur.
#28.12.2008 11:40 0 0 0
  • :)))
    cook güzelmi$ yaa tesekkürlerr
#29.12.2008 20:19 0 0 0
  • şu an ihtiyacım var sanırım
#30.12.2008 02:50 0 0 0
  • Altın yastıgını gördümde aglama yastıgını ilk kez görüyorum.Her kızın ceyizinde olmalı diyecegim ama o zamanda gozyası eksik olmaz o evlilikte, iyisimi gripal hasta yastıgı diyelim :))

    Tesekkürler.
#30.12.2008 22:52 0 0 0
  • :S saçma bişey
#15.01.2009 19:36 0 0 0
  • bundan banada lazım
#24.01.2009 14:12 0 0 0
  • ben sümüklüüm ii olur :D
#09.02.2009 10:28 0 0 0
  • süpermiş ya ben ağladığımda degilde şu aralar gripten kurtulamadım iyi olur :D valla teşekkürler
#26.02.2009 20:25 0 0 0
Han Han foto
  • Cix yaramaz Yapacaklarsa bebek bezi gibi salyayi sumugu icine cekip orada hapsedecek bir yastik gelistirsinler
#27.02.2009 16:01 0 0 0
  • İyi fikir Hakan..
    Yetkililere bu parlak fikrini ileticem :D
#27.02.2009 21:03 0 0 0
#28.03.2009 11:24 0 0 0