Şemsiye Açmayı Unutmuşum Hocam

Son güncelleme: 03.01.2009 18:30
  • Orduda Efirli Cezaevinde,çoğunluğunun cinayetten mahkum olduğu bir koğuşta ders anlatıyorum.Orduda yağmur bol olduğu için,sık sık şemsiye taşırız.Şemsiyemi yanıma koymuşum.Bir ara baktım mahkumun teki,benim şemsiyeyi almış,açıp kapıyor.Kendisine baktığımı farkedince "Hocam kusura bakma,oniki senedir şemsiye açıp kapamaya hasret kalmışım,hasret gideriyorum" dedi.Gülümsedim ve "Devam et arkadaş" dedim,derse devam ettim
    Olay garibime gitti ilk zamanlar,ama sonra düşündüm ki,insanoğlu çok basit şeylerin bile özlemini çekebiliyormuş.Hangimizin aklına "Şemsiye açıp kapamaya hasret kalacağımız" gelir?
#30.12.2008 19:49 0 0 0
  • paylaşımınız çok güzeldi .ellerinize sağlık.
#02.01.2009 17:40 0 0 0
  • paylasim icin tesekkürler
#02.01.2009 23:28 0 0 0
  • paylaşım için saol
#03.01.2009 18:00 0 0 0
  • güzel olmuş
#03.01.2009 18:00 0 0 0
  • mutluluğun nerde olduğunu bilenlere ne mutlu.

    şemsiyeyi görünce fırsat kaçırmayan mahkumu da tebrik ederim.

    sağol hocam bu güel paylaşımınıza
#03.01.2009 18:30 0 0 0