Onun Gülüşü Benim Gülüşüm

Son güncelleme: 11.01.2009 21:28
  • noimage

    yine kapıLmışım Çalan sarkıya öylece uzakLara ..
    isyanLar savuruyorum sürekLi ..
    manasız kızım ben
    bir şeyLeri eksik ..
    öylece dona kaLan

    bulutLar bugün bir garip..
    güneş ise ondan daha da bir garip
    akşam oLdu ama ben daha ayıLmıştım bu hayata
    sanırım hayata geç başLıyorum
    tütünsüz kaLdım bu gece
    bir de sensiz ..

    oysa ki ..
    seni hergün isterken
    sensiz kaLmak
    içimdeki acıyı daha kaç dizeye ..kac satıra yazacağım hiç bir fikrim yok
    kesiLmiş biLekLerim bu hayatta
    nefes aLmıyorum

    ihtiyacım var sana bu gece ..
    tenine ter olmaya
    sana dokunup, burda oLduğunu hissetmeye ihtiyacım var
    sonra da hiç uyanmadan bu hayatta uyumaya ..

    ...
    .
    .
    .


    çok sey istemiyorum artık hayat senden ..
    bir tek o`nu istiyorum
    bir de mutLuLuğu
    o oLunca zaten mutLuLuğumda yanımda oLucak
    sus artık beynim ..
    yüreğime iki çift kelimen olmamalı ..

    "hadi topLan ..
    hazırLa bavuLunu, aLmaya geLdim seni..
    mutsuzLuk öylece kalsın bu aptaL şehirde ..
    mutLuLuk bizi bekLiyor .."diyeceğin zamanı bekLiyorum


    beLki geLir o zaman diye ..
    aşkıma sadece sen Lazımsın..
    sevdama bir tek sevdan lazım ..

    bu gece de düşüme düş oL..
    yarın belki geLirsin ..



    alıntı


    [main-arkaplan-muzik]086[/main-arkaplan-muzik]
#09.01.2009 21:03 0 0 0
  • bu gecede düşüme düş ol
    yarın belki gelirsin

    emeğinize sağlık müzik de ayrı bitat vermiş şiire
#09.01.2009 22:07 0 0 0
  • ellerine sağlık "CICEGİM" çok hoş bi şiir
#09.01.2009 22:19 0 0 0
  • beLki geLir o zaman diye ..
    aşkıma sadece sen Lazımsın..
    sevdama bir tek sevdan lazım ..

    teşekkürler paylaşımın için
#09.01.2009 23:58 0 0 0
  • bu gece de düşüme düş oL..
    yarın belki geLirsin ..

    Emeğine Sağlık CiCeGiM..
#10.01.2009 18:26 0 0 0
  • yüreğine sağlık çiçeğim
#11.01.2009 20:15 0 0 0
  • emeğine saglık süper olmuşş :)
#11.01.2009 21:15 0 0 0
  • ihtiyacım var sana bu gece ..
    tenine ter olmaya
    sana dokunup, burda oLduğunu hissetmeye ihtiyacım var
    sonra da hiç uyanmadan bu hayatta uyumaya ..

    Çok güzel olmuş Emeğine sağlık..
#11.01.2009 21:28 0 0 0