Pijama Partisine Varmısınız

Son güncelleme: 14.01.2009 12:41
  • bayan pijama resimleri

    partiye katılacak arkadaşların hangi pijamayı seçtiğini belirtmesi şarttır özel istek alabilir temin edebiliriz:D:D

    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage

    noimage
    noimage

    noimage
    noimage
    noimage

    noimage
    noimage
    noimage

    baştan söyleyeyim siyah-beyaz benim pijamam
#11.01.2009 23:33 0 0 0
  • Ben kırmızı aydedeli olanı alayım :D
#12.01.2009 16:27 0 0 0
  • şşapkam olmadan asla
#12.01.2009 16:36 0 0 0
  • Ayışığı bende kırmızıyı seçmiştim Şayeste benden önce almış
#12.01.2009 16:43 0 0 0
  • noimage aaaa benim pijamamdan bu hehehe parlement mavisi benimkiside çok güzel yaa ben ilk sıradakinide çok beğendim
#12.01.2009 23:37 0 0 0
  • noimage
    buda benim olsun ayışığı canım adrese mi göndereceksin :) :)
#13.01.2009 18:17 0 0 0
  • gri olan olsun bari :D
#13.01.2009 18:34 0 0 0
  • ben siparişleri gönderiyorum..
    herkes partiye:D:D
#13.01.2009 20:47 0 0 0
  • Sondan 3. Resimdeki Maviliyide Ben Alayım Güzelmiş :)

    Teşekkürler Canım..
#13.01.2009 23:32 0 0 0
  • evet fenerbahçeliye yakışır mavi takım:)
    aslında sarı lacivert bulamadım aklıma gelmedi değil:)
#13.01.2009 23:36 0 0 0
  • Favori Rengim Her Tonu Güzeldir Mavi'nin..

    Fenerbahçe Olsaydı Keşke..Neyse Bende Var Ama Burda Olsaydı Güzel Olurdu :D
#13.01.2009 23:43 0 0 0
  • sende kesin vardır çünkü benimde ev içi tüm
    kıyafetlerin abartısız çoğu siyah-beyaz:D
#13.01.2009 23:51 0 0 0
  • Aynen Ne Arıyorsan Havluya Kadar Bile :D
#14.01.2009 00:10 0 0 0
  • boşuna gönl vermedik
    rengimizi yaşatmamız lazım her yerde:)
#14.01.2009 12:41 0 0 0