Aşkı Lal

Son güncelleme: 22.01.2009 22:23
  • noimage

    ateşe koşan kelebekler gibi koştum sana
    tüm şehir gördü beni,
    bir tek sen görmedin


    şiir kokan ellerimi tuttun
    bedenimdeki arzuyla seviştin
    törpüledin korkularımı
    gözlerimin kahvesinden içtin


    noimage

    hatırlıyor musun..?
    sevdiğin o kadın bendim

    Rabih dinlemiyorum artık,
    heyecanlarını anımsatıyor
    Ezginin Günlüğü,
    beni sevdiğin günleri
    Düş Sokağı,
    sevişmelerimizi
    benim için sen dinle,


    noimage

    temizlensin kırgınlıklarımın acıyan gülüşleri


    ah more! ,bilmiyorum
    ben minnacık Giritli bir kadınım


    noimage

    şimdi söyle bana,
    ben bu sevdayı hangi denize atayım..?
    kahretmesin..! .,bütün denizler mavi,
    gözlerine mi atayım..?


    noimage

    şairim, sevgilim!
    bu ayrılık yazdığın en muhteşem şiirin..


    [main-arkaplan-muzik]030[/main-arkaplan-muzik]

#20.01.2009 07:35 0 0 0
  • gerçekten çok güzel olmuş
    yüreğinize sağlık
#20.01.2009 11:28 0 0 0
  • şairim, sevgilim!
    bu ayrılık yazdığın en muhteşem şiirin..

    Emeğine Sağlık Canım..
#20.01.2009 18:27 0 0 0
  • çok güzel ve çok duygulu olmuş emeğine sağlık teşekkürler.
#21.01.2009 19:18 0 0 0
  • yüreğine saglık tatlım cok güzel olmuş
#21.01.2009 22:17 0 0 0
  • emeğine sağlık
#21.01.2009 22:51 0 0 0
  • Emeğine sağlık karakız
    güzel bir çalışma olmuş.
    Şiir hüzünlü, resimler ondan daha hüzünlü...:(
#21.01.2009 23:46 0 0 0
  • askı şiirden sevgiden anlamayan kız karsımda lal bıraktı elimde degil kanımın hepsi akmıs yüregime ve yüregin senin gözlerinde yüregim alev bu sevdayı hangi denize atayım temizlensin kırgınlıklarımın acıyan gülüsleri.....hüzünlü guzel tesekur..
#22.01.2009 22:23 0 0 0