Düşler ve Gerçekler Artık Yer Değiştitriyor

Son güncelleme: 23.01.2009 13:27
  • noimage

    Düşler ve Gerçekler

    sevgim kalbime sığmıyor
    bedenim ruhuma,
    üzgünüm artık dar geliyor
    düşüncelerim daha bir büyüdü
    boyları uzadı...
    beynimin duvarlarına çarpıyor
    noimage
    karanlıkta kalan düşler
    gece vakit kırılıyor, ufalanıyor
    kırık düşlerimin yolu
    bir türlü sana varmıyor, ulaşmıyor
    artık yüreğimin ayaklarına batıyor
    ve acıtıyor...
    noimage
    herşeye daha az dokunuyorum artık
    daha az hissediyorum
    daha az gülüyorum
    seni daha az düşünüyorum bu aralar...
    noimage
    bekleyişlerin sadece beklemek olduğunu,
    gelmeyişlerinin daha gerçek olduğunu
    artık daha iyi biliyorum
    noimage
    rüyalarımda bile gözlerinle bana bakmıyor,
    uzanmıyor ellerin...
    rüyamda, yüzündeki çizgilere
    dokundum mu hiç hatırlamıyorum
    yakın mı ? uzak mı?
    artık farkedemiyorum
    noimage
    seviyor muydun...?
    sevmiyor muydun?
    "hala seviyorum " derken bir zamanlar
    zaman mı aldı götürdü?
    önce seni, sonra bana olan sevgini
    düşler ve gerçekler artık yer değiştiriyor

    Vildan UYAR

    noimage




    [main-arkaplan-muzik]015[/main-arkaplan-muzik]
#22.01.2009 02:14 0 0 0
  • Düşler ve gerçekler...
    Seni daha fazla düşünüyorum...
    Seviyor musun ? Sevmiyor musun ?

    Güzel bir şiir ve sunumda öyle.
#22.01.2009 08:41 0 0 0
bSe bSe foto
  • bekleyişlerin sadece beklemek olduğunu,
    gelmeyişlerinin daha gerçek olduğunu
    artık daha iyi biliyorum...

    Harika bir siir paylasimin icin tsk.ler
#22.01.2009 11:36 0 0 0
  • Paylaşımın için tşkr güsel bir sunumolmuş
#22.01.2009 13:50 0 0 0
  • guzel olmus emegine saglik
#22.01.2009 14:12 0 0 0
  • "hala seviyorum " derken bir zamanlar
    zaman mı aldı götürdü?

    Zaman Siliyor Sanırım..Bu Güzel Paylaşımlarınız İçin Teşekkürler..
#22.01.2009 17:31 0 0 0
  • "hala seviyorum " derken bir zamanlar
    zaman mı aldı götürdü?
    önce seni, sonra bana olan sevgini


    inSanin gerCekten Dü$ünDügü $eyLer ne güzeL
    aktariLmi$ $iire
    gözLerim DoLu, DoLu okuDum

    $arkiDa yarama ne$ter vurDu
    "bir zamanLar SevginLe
    ate$Lenen ba$imi
    DizLerinin yerine DayaSayDim ta$Lara..!"

    eLLerine SagLik Cok harika
#22.01.2009 19:40 0 0 0
  • Okuyan gözlerinize sağlık.
    Teşekkür ederim.
#23.01.2009 08:32 0 0 0
  • saolun ellerinize sağlık

    bende seni severim sonuna kadar
#23.01.2009 12:39 0 0 0
  • Emegine yüregine saglık sevda yeli.
#23.01.2009 13:27 0 0 0