Sevenler Gece Ölür

Son güncelleme: 15.02.2009 22:17
  • [swf1]HAZANx-Sevenler-gece-olur.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]HAZANx-Sevenler-gece-olur.swf[/swf4]
#26.01.2009 23:04 0 0 0
  • Sayın HAZANx

    Flash'a yorumumu daha sonra eklerim..

    Paylaşımınız için Teşekkürler Başarılarınızın devamını dilerim.

#27.01.2009 00:35 0 0 0
  • eline sağlık güzel bir çalışma olmuş tebrikler
#27.01.2009 00:53 0 0 0
  • çok güzel olmuş..ellerinize sağlık..
#27.01.2009 01:07 0 0 0
  • tebrik ederim arkadaşım.
#27.01.2009 04:59 0 0 0
  • yorum birakan tum arkadaslara tesekkur ederim ...
#27.01.2009 10:17 0 0 0
  • ellerinize saglık güzel bi çalısma olmus umarım bende yaparım en kısa sürede azimliyim kararlıyım yaparım umarım
#27.01.2009 11:34 0 0 0
  • harika olmuş saol başarılar
#27.01.2009 11:38 0 0 0
  • ellerine sağlık güzel çalışma
#27.01.2009 11:48 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım HAZAN...
    Gerçekten çalışmanız çok güzel olmuş sizi yürekten kutluyorum.
    Bilgisayarınıza inat edip yaptığınız bu güzel çalışmayı bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
#27.01.2009 12:22 0 0 0
  • B A L I M calismaya devam ederseniz benim calismalarimdan daha basarili calismalar yapacaginizdan ben eminim... Sayin By_ultrAslan pcye inat boyle bir calisma yaptim ama pc dahada yavasladi ins tamamen hata vermez bakalim bu inatlasmayi kim kazanacak yinede dusundugum seylerin tamamini yapamasamda bu calismami paylasmak istedim yorumlariniz icin tskler...
#27.01.2009 12:26 0 0 0
  • Biz sizin tarafınızdayız kazanacağınıza cani gönülden inanıyoruz
#27.01.2009 12:44 0 0 0
  • Ellerine saglik Hazan guzel bir calisma olmus... Dilegim, bilgisayar sorununuda en kisa surede cozersin insallah..
#27.01.2009 12:54 0 0 0
  • ellerinize saglik arkadasim güzel bir sunum hazirlamissiniz
    keyifle izledim..
#27.01.2009 13:14 0 0 0
  • emeğinize sağlık çok güzel bi flash olmuş
#27.01.2009 13:16 0 0 0
  • Yoru birakan tum arkadaslara tesekkur ederim begenmenize sevindim... Sevgili arkadasim Kaktus benimde en buyuk dilegim pcdeki sorunlarin bitmesi bakalim kim daha inatci cikicak ...gecde olsa birseyler yapip paylasmak guzel her turlu soruna ragmen tabi senin gibi arkadaslarimin destegi olmasa olmaz bu calismlar yardimci olan butun arkadaslarima tesekkur ederim bu vesile ile yeniden ...
#27.01.2009 13:44 0 0 0
  • Güzel olmuş Hazan,başarılarının devamını diliyorum..
#27.01.2009 13:49 0 0 0
  • Hazancigim tum sorunlar duzelir, yeterki istekli olalim. Benim tahminim senin pc ya gununu doldurdu yada iyi bir usta bakici istiyor..
#27.01.2009 13:52 0 0 0
  • HARİKA ELLERİNE SAĞLIK
#27.01.2009 14:14 0 0 0