Yanarım

Son güncelleme: 07.03.2012 22:31
  • [swf1]issizada-yanarim.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]issizada-yanarim.swf[/swf4]

    ilk deneme flaşımı yaptım. beğenileceğini umarım.
#27.01.2009 13:20 0 0 0
  • Sayın ıssızada

    Paylaşımınız için Teşekkürler Ellerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim
#27.01.2009 14:20 0 0 0
  • tamam. özür dilerim. alışkanlık olarak com yazmışım. şu anda bu pc de değil. yarın editleyip gönderirim. hata için özür dilerim. saygılar.
#27.01.2009 16:25 0 0 0
  • sayın hocam dediğiniz hatayı düzelttim. ve swf olarak upload ettim.



#28.01.2009 13:46 0 0 0
  • Elinize sağlık..Wild typewrite efektini kullanırsanız istediğiniz gibi boyutunu uzatıp kısaltabilirsiniz...
#28.01.2009 23:42 0 0 0
  • Yureginize saglik basarili bir ilk calisma cikarmissiniz devamni bekliyoruz...
#28.01.2009 23:50 0 0 0
  • emeğinize sağlık
#29.01.2009 00:02 0 0 0
  • eline sağlık güzel bir çalışma olmuş
#29.01.2009 00:13 0 0 0
  • Emeğinize yüreğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını bekleriz.
#29.01.2009 00:21 0 0 0
  • Sayın ıssızada

    Paylaşımınız için Teşekkürler Ellerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerimsayın Sewiyorum hocam siteye yazdığım ilk mesajdan itibaren çok kahrımı çektiniz. çok yardımlarınız oldu. minnetimi nasıl ifade etsem yetersiz kalır. allah her iki cihanda yar ve yardımcınız olsun. sizin için sevdiklerinizle her şeyin en güzelini diliyorum. saygılar.
#29.01.2009 00:50 0 0 0
  • Sayın ıssızada

    Amin. Önemli değil ağabeyim Her zaman yardımcı olurum daha doğrusu, Yardımcı olabiliyorsam mutluluk duyarım. Saygılar bizden.

    ilk Flash'ınızda yorum yapmadım ilerki Flashlarda Eleştiri yağmuruna hazır olun ağabeyim
#29.01.2009 01:43 0 0 0
  • bende buna dahilim sanırsam:D
#29.01.2009 02:16 0 0 0
  • Sayın ıssızada

    Amin. Önemli değil ağabeyim Her zaman yardımcı olurum daha doğrusu, Yardımcı olabiliyorsam mutluluk duyarım. Saygılar bizden.

    ilk Flash'ınızda yorum yapmadım ilerki Flashlarda Eleştiri yağmuruna hazır olun ağabeyimbende buna dahilim sanırsam sayın Sewiyorum ve hamaz hocalarım ben eleştiriden şeref duyarım. eleştiri olmazsa gelişme olmaz. büyük bir düşünür der ki:

    etrafınızda lüzümsuz kalabalıklar istiyorsanız bol bol iltifat ve övgüde bulunun. yok eğer sağlam karakter, sağlam kişilik ve sağlam dostlar arıyorsanız bol bol eleştirin.

    ne mutlu bizi önemseyip eleştiren dostlara... çok şanslıyız, zenginiz ki eleştiren dostlarımız var. minnet duyarım sevgili hocalarım.
#29.01.2009 02:52 0 0 0
  • Elinize sağlık..Wild typewrite efektini kullanırsanız istediğiniz gibi boyutunu uzatıp kısaltabilirsiniz...

    teşekkür ederim sayın sonbahar rüzgarı. ilgi, yorum ve takıldığım soruna verdiğiniz cevap için. sağolun.
#29.01.2009 04:14 0 0 0
  • güzel çalışma olmuş..emeğinize sağlık...
#29.01.2009 11:40 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım ıssızada,
    Emeğinize sağlık ilk çalışmanızı hazırlamışsınız ilerleyen çalışmalarınızda daha güzel flashlar yapacağınızı umuyorum.
    Gelelim sizin karşılaştığınız probleme typewriter efekti yazının uzunluğuna göre otomatik olarak boyunu ayarlar onu diğer efekler gibi kenarından tutarak uzatamazsınız uzatmak için şöyle bir yol deneyin; properties sayfasındaki değerlerle oynayarak boyunu uzatabilirsiniz.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim sağlıcakla kalınız.
#29.01.2009 14:25 0 0 0
  • emeğinize sağlık...
#29.01.2009 15:22 0 0 0
  • güzel
#30.01.2009 21:19 0 0 0
  • Yureginize saglik basarili bir ilk calisma cikarmissiniz devamni bekliyoruz...

    çok teşekkür ederim sayın Hazanx.
    ilgi, yorum ve beğeniniz mutlu etti, sağolun.



    .
#31.01.2009 04:25 0 0 0