Bunu adam ekmek paraSi iCin SaatLerCe yapmakLa ugra$iyO, ak$am oLunCa ejderhanin burnunda ate$ yakiyo ve ejderhayLa birLikte fOtograf cekmek iSteyenLerin fOtografini cekiyO ve satiyOLar, aSLinda cekim yaSakti, maLum kendiLeri cekip kazanC eLde edeCekLer ama ben gizLi cektim, ate$i yakmaSi iCin ak$ami bekLeyemedim... Ama internetten buLdugum bi reSimLe gOStermek iStiyOrum...