Kumdan Ejderha

Son güncelleme: 12.02.2009 16:04
  • Bunu adam ekmek paraSi iCin SaatLerCe yapmakLa ugra$iyO, ak$am oLunCa ejderhanin burnunda ate$ yakiyo ve ejderhayLa birLikte fOtograf cekmek iSteyenLerin fOtografini cekiyO ve satiyOLar, aSLinda cekim yaSakti, maLum kendiLeri cekip kazanC eLde edeCekLer ama ben gizLi cektim, ate$i yakmaSi iCin ak$ami bekLeyemedim... Ama internetten buLdugum bi reSimLe gOStermek iStiyOrum...


    noimage


    noimage


    noimage

    BunLar kendi cekimim deiL


    noimage


    noimage

    buda ba$ka bi gunden cekiLmi$ oLSa gerek


    noimage
#10.02.2009 04:48 0 0 0
  • Off resmen sanat eseri ortaya koymuş..
    Nerden akıllarına gelir böyle şeyler de bilmem ki :D
    Sağol canım paylaştığın için..
#10.02.2009 07:27 0 0 0
  • cok hos ya gercekten sanat eseri saatlerce ugrasmis
    emegine saglik canim
#10.02.2009 08:29 0 0 0
  • Emek ve sabır işi. Her biri çok güzel. İnşallah emeklerinin karşılığını alıyorlardır.
#10.02.2009 09:28 0 0 0
  • çok ilginçmiş ,paylaşım için sağol
#10.02.2009 12:22 0 0 0
  • yOrumLariniz iCin T$K ederim...
#12.02.2009 03:31 0 0 0
Han Han foto
  • Cok guzel ya. Hakkaten zor ve yorucu bir ugras..
#12.02.2009 16:04 0 0 0