BiLo

Son güncelleme: 12.02.2009 02:39
  • Evimizin kar$iSindaki Super marketin adi BiLO

    Evet yanLi$ duymadiniz, aney gurban i$te kaniti, adi BiLOdur


    noimage



    Okunu$u degi$ik yazimiyLa Buy Low (Bay Low) oLan yani Ucuz'a AL anLamina geLen biLOmuz :D

    Tam kar$iSIna bende SuLo SuperMarketi aCmayi du$unuyOrum
#10.02.2009 04:57 0 0 0
  • :D
    Ne güzel işte her baktığında gülümsersin :)
#10.02.2009 07:28 0 0 0
  • Muro'yuda çağırın marketler zinciri kurulsun
#10.02.2009 13:56 0 0 0
  • harika yaw öle diyesen sulo ağayıda alak gelek
#10.02.2009 14:02 0 0 0
Han Han foto
  • Eheheh

    Iyi denk gelmis :)
#10.02.2009 22:31 0 0 0


  • Harikaymis bea.
#11.02.2009 11:28 0 0 0
#11.02.2009 12:22 0 0 0
  • ßizim Namı Deger ßiLo Ya ßak HeLe NereLere Gitmi$te Tükan Acmı$
#12.02.2009 02:32 0 0 0
  • he vaLLa
#12.02.2009 02:39 0 0 0