Bir Rüya

Son güncelleme: 15.02.2009 12:51
  • İliklerime kadar soğuğa ve efkârlı türkülere batmasaydım bu gece...
    Sıcak bir ateşin başında, minder üstünde elimde sigara ve bu yalnızlık olmasaydı
    Güzel şeyler yazabilirdim belki...
    Beni unutup, seni anlatırdım kendime...
    Yani...
    Kavuşmak olsaydı ayrılığımın sonunda, güzel şeyler yazabilirdim belki...

    noimage

    ßen... her sabah uyandığımda, kâbuslarımın en dehşetli iklimlerinden kaçıp kalktığımda
    Kâbuslarıma bile dar gelecek bir gerçeğe uyanırım !
    ßen... her sabah uyandığımda, kâbuslarımın en dehşetli iklimlerinden kaçıp kalktığımda
    Kâbuslarıma bile dar gelen, yokluğuna uyanırım yârin.
    Çok şey mi Yâ Rabb ? bu Hasreti bitirmek...
    Kalemimden bile sakladığım cümlelerim var sana söyleyecek
    Dilimden sakındığım...
    Yokluğunda biriktirdim hepsini, yokluğuna bile sarf'etmedim!
    Seninle soluyamadığım her nefesten bir nebze
    Sensiz konuştuğum her kelimeden bir hece
    Ağlayışlarımdan ve her bir hıçkırığımdan avaz'larım var benim, sana sakladığım


    Yokluğun kadar yakın olunca varlığın varlığıma
    Azâd edeceğim tutsak kalmış cümlelerimi!
    Ve sana haykırırken yarım kalmış sensizliğimi
    Bir ankâ kuşu gibi, ölüp ölüp dirileceğim yeniden
    Kusarken içimdeki bu Cehennemi, bu sensizliği !
    Sûretinin o baharlar kokan esintisini çekeceğim patlayıncaya dek Kalbim
    Ve biliyorum ki ; vakitli vakitsiz uyandıracak yine biri beni
    Düşlerime bile yasağı konulmuş gözlerinden
    Sensizliğe uyanacağım yeniden...

    İmkansız! diye bir şey olmasaydı yer yüzünde...
    Sana Güzel şeyler yazmayı ne çok isterdim âh bir bilsen...

    Alıntı..
#12.02.2009 16:12 0 0 0
  • Tek kelime süper.
#12.02.2009 22:18 0 0 0
  • çok güzel teşekkürler canım
#14.02.2009 18:55 0 0 0
  • O güzel yüreğine sağlık Serap 'ım
#15.02.2009 12:51 0 0 0