Çekip Gitmelisin Şimdi

Son güncelleme: 18.02.2009 22:38
  • noimage


    Sana kalan çekip gitmek olmalı şimdi.
    Sadeleşmeli sözcükler,
    Ve sevdanın bir anlamı kalmamalı,
    Bırakıp gittiğin yerde.
    Yaşamanın sahtekarca olduğunu kanıtlayan,
    Onca insanın içinden;
    Kendini inkar ederek daha fazla kalamazsın,
    Yeryüzünün en karanlık coğrafyasında.
    Susmalı ve artık kaybolmalısın.


    noimage



    İnandığın onca güzelliğin gülümseyen yüzlerini görerek,
    Yalanın ortasında kendini kurtaramazsın.
    Gitmelisin...
    İşte o zaman,
    Ellerinin elimde terlediği günlerin bir anlamı olur belki.
    Yeşerttiğimiz umut dolu sevdanın,
    Yeniden gözleri güler bir gün..
    Bize ait olan şiirlerin içinde,


    noimage



    Yorulmadan sevdayı aradığımız günleri getir aklına,
    Getir ki kirlenmeden sonsuza uzanan,
    Bütün masumlukların yanından çıkalım en son
    Ve en huzurlu yolculuğumuza.
    Mutluluk artık bizim bir parçamız olsun
    Ve hiç bir kötülük dokunamasın,
    Kıskanılası masumluğumuza.
    Güneş bizim için parlasın.
    Ve belki bir gün,


    noimage



    Kötülüğün doğduğu yere ulaşır ellerimiz böylece.
    Sihirli dokunuşlarımızla aydınlatırız,
    Pas tutmuş yüreklerin aynasını.
    Artık hiçbir çocuk ölmez,
    Suçsuz yere uzaklarda,
    Hiç bir anne ağlamaz,
    Yoklukların acısıyla,
    Sessizce ve utanarak,
    İnsanlar çaresizce izlemez,
    Yok oluşların ruhunu törpüleyen resimlerini.


    noimage



    Sadece gülümsemeler kalır yeryüzünde,
    Bütün duruluğuyla.
    Düşlerin içinde doğan umut dolu bebekler,
    Düşlerden kucaklara alınır,
    Mutluluğun sembolleri olarak.
    Silahlar yok olur; soğuklar, açlıklar...
    Gün hepimiz için doğar
    Ve biz dünyanın o en güzel,
    O en yüksek tepesinden izleriz,
    Bize bakıp gülümseyen,
    Milyonlarca yıldıza benzeyen,
    Çocuk gülümsemelerini...


    noimage



    Herkeste mutluluk olur.
    Çekip gitmelisin şimdi.
    Sana sadece mutluluk olmalı,
    En sonunda kalan.
    Vedalaşmalar sadeleşmeli.
    Her şeyin geri dönüşü olduğunu bilmeli insanoğlu.
    Düşünceler, düşler, aydınlıklar,
    Bizimle birlikte mutluluğa hizmet etmeli.
    Bitmeli ölüm işkenceleri.
    Kötülük sonsuza kadar silinip gitmeli..
    Sonsuz birgüne hiç bitmeyecekmiş gibi gülümsemeli.. .


    noimage



    [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]
#17.02.2009 13:59 0 0 0
  • Kötülük sonsuza kadar silinip gitmeli..
    Sonsuz birgüne hiç bitmeyecekmiş gibi gülümsemeli.. .

    Herşeye Rağmen..

    Ellerine Sağlık Canım..Bu Arada 2. Resim Çok Hoşuma Gitti..
#17.02.2009 15:56 0 0 0
  • Harikaydı..
    Eline emeğine sağlık ...
#17.02.2009 16:05 0 0 0
  • MİSS-FENER

    Kötülük sonsuza kadar silinip gitmeli..
    Sonsuz birgüne hiç bitmeyecekmiş gibi gülümsemeli.. .

    Herşeye Rağmen..

    Ellerine Sağlık Canım..Bu Arada 2. Resim Çok Hoşuma Gitti..

    teşekkür ederim ablam bende hem onu hemde 5. resim cok hosuma gitti
#17.02.2009 16:38 0 0 0
  • Emeğine sağlık canım
#17.02.2009 20:46 0 0 0
  • emeğinize sağlık,çok beğendim
#18.02.2009 07:25 0 0 0
  • Emeğine sağlık canım..
#18.02.2009 22:38 0 0 0