Sen Giderken Bitanem Seni Bende Unuttun

Son güncelleme: 23.02.2009 19:36
  • noimage


    Bir akşamüstü bir rüzgâr yapıştı belime, içtik beraber.
    Sarhoşluk daha çok acıtır dedi, gözleri yaşararak.
    Önce inanmadım.
    Sonra kudurdu, kudurdu.
    Başım döndü, bağırdım...
    noimage

    noimage
    "Sen, giderken gülüm izlerini silmeyi unuttun.
    Sen, giderken bitanem, bende bıraktıklarını almayı unuttun.
    Sen, giderken aşkım, sen hâlâ bendeydin.

    noimage

    Çalan bir müzik parçasının sözlerinde unuttun kendini.
    noimage
    Bir ağustos akşamında unuttun beni ve seni.
    Süzülen damlaların sıcaklığında,
    Sensiz bir gecenin sabahındaki hıçkırıklarda unuttun seni.
    Terasda içilen bir bardak çayda
    ya da bir bardak birada unuttun.

    noimage

    Bir mangal ateşinin sonrasında, yanmış közlerde unuttun.
    Beyoğlu'nun o güzel sokaklarında,
    O ıssız kalabalıkda unuttun kendini.
    Söylenen yalanlarda, 'iyi ki varsın'larda unuttun seni ve beni.
    Geceleri baktığımız o yıldızlarda unuttun bizi.

    noimage

    Bir daha birlikde çıkamayacağımız Yeniköydeki
    çay bahcesinde, Papatya'da unuttun bizi.
    Adını bir türlü koyamadığın
    gelecekdeki güzel günlerimizde unuttun.
    Beraber yakılan sigaralarda unuttun bizi.
    noimage
    Sen giderken bitanem,
    SENİ BENDE UNUTTUN !!!

    * SheqeYy_BeBiSh *


    [main-arkaplan-muzik]044[/main-arkaplan-muzik]

#22.02.2009 22:36 0 0 0
  • çok renkli bir paylaşım olmuş emeğine sağlık
#23.02.2009 01:48 0 0 0
  • ellerine sağlık ;)
#23.02.2009 02:09 0 0 0
  • Çok şeker bi sayfa olmuş..
    Tebrikler
#23.02.2009 08:26 0 0 0
  • cok güzel olmuş sehercim yüreğine saglık ;)
#23.02.2009 14:23 0 0 0
  • Sayfa cook güzzel olmu$ tesekkürler
#23.02.2009 15:06 0 0 0
  • Sen giderken bitanem,
    SENİ BENDE UNUTTUN !!!

    Emeğine O Güzel Yüreğine Sağlık Canım Benim..
    Senin Kadar Güzel Değil Ama Çok Güzel Bir Sunum Olmuş..
#23.02.2009 17:30 0 0 0
  • hepinize t$k eDiyorum Cok SagoLun
    Siz begenDiySeniz ne mutLu bana
    MISS_FENER CanimSin Cok SagoL:)
#23.02.2009 19:36 0 0 0