Babam şöyle derdi:
Oğlum !yaş kemale erdi,
Günler ne çabuk geçti?
Daha sen kundakta bebektin.
Beni hastane kapılarında az mı beklettin.
Şuna bak,büyüdün adam oldun .
Dünyada ne aradın ne buldun?
Benim yapamadığım çık şey var ama bizden geçti.
Bak kardeşini örnek al,o en güzel yolu seçti.
İçinden baba bırak bu ayakları dersin.
Ama biliyorum yaş kemale erince neler neler yapmak istersin.
Ben bu yaşa geldim,kendimden başkasını dinlemedim.
Bu hallere düşmezdim doğruları dinleseydim.
Bak geldim gidiyorum.
Sana gitmeden nasihat ediyorum.
Yapmak yada yapmak kendi elinde.
Bak ben ölüyorum .
Sana yapmadığım doğruları söylüyorum.
muhteşem bir hikaye. Gerçekleşse ne güzel olurdu dediğim bir hayal nerdeyse gerçekleşecek. Ama gerçekleşirse herşey daha kötü olacak. Tam böyle bir anda böyle bir hikaye okudum. Ellerine sağlık arkadaşım. Çok güzel...