@Chiron adlı üyeden alıntı:
[alinti=#5057096]ıssızada[/alinti]flaşı izledinse ve mesajı doğru anladınsa öylesine şerefsiz demek şerefsizlere hakaret olur...
dürüstlük yerine, oturup derdini mertçe söylemek yerine, oyalanlar, kandıranlar, ihanet içinde olanlar şerefsiz kelimesini iltifat kabul ederler...
Yinede biz ''hayata'' arabeks takılmayalım.Paylaşım için tşkler.Emeğe saygı efem..
Orijinali Göster...