bUNLARA nEDEMELİ

Son güncelleme: 20.01.2006 11:20
  • noimage
    noimage
#01.04.2005 10:51 0 0 0
  • Bunlara kafayı yemiş demeli bence.
#01.04.2005 11:06 0 0 0
  • galiba sunuldu.
#01.04.2005 11:32 0 0 0
  • bilmem kac milyon kere sunuldu
#01.04.2005 13:14 0 0 0
  • aynen katılıyorum sen ne dersen...
#01.04.2005 15:27 0 0 0
  • Sadece gülmeli
#01.04.2005 18:26 0 0 0
  • Daha Önceden Yayınlandıklarını bilmiyorum tüm arkadaşlardan özür dilerim yetkili arkadaşlardan ricam konunun kaldırılmasıdır ....
#01.04.2005 18:38 0 0 0
  • SuNuLMu$ OLaßiLiR ama ßeN İLK DeFa GÖRüYoRuM..

    ßence ßunlara sadece GüLMeLi...
#01.04.2005 18:39 0 0 0
  • bende ilk defa görüyom teşekkürler
#01.04.2005 19:55 0 0 0
  • bunlara allah akıl fikir versin derim
#01.04.2005 21:27 0 0 0
  • sunuldu ama genede teşekkürler
#02.04.2005 20:34 0 0 0
  • akIl fikir demeli
#02.04.2005 22:09 0 0 0
onk onk foto
  • kışın böle bide havuzu yazın görseniz iğne atsan yere düşmez
#02.04.2005 22:16 0 0 0
  • Sunuldu
#04.10.2005 22:50 0 0 0
  • ellerine saglik
#05.10.2005 10:19 0 0 0
  • Eline emeğine salık sağolasın
#21.12.2005 20:33 0 0 0
  • teşekkürler ellerinize sağlık
#21.12.2005 22:25 0 0 0
  • eline sağlık
    ama ben hiç gitmeyim oraya
#21.12.2005 22:57 0 0 0
  • bu halı sahamı o adam gazmı çıkarıyor
#22.12.2005 16:33 0 0 0