TÜRK BAYRAĞINA SAYGIZLIK

Son güncelleme: 04.11.2005 16:21
#19.10.2005 23:55 0 0 0
  • çok cahil insanlarımız var çok
    belki de yıkamıştır
    düşünebilse yanına başka bir şey asmasa görüntü başka olurdu
    amacını zihniyetini bilmediğim için iyi niyetli yaklaşımda bulunmaya çalıştım
#20.10.2005 15:13 0 0 0
  • SaYGiZiLiK DiZ BoYu
#20.10.2005 22:54 0 0 0
  • ayıp be
#22.10.2005 09:07 0 0 0
  • bencede saygısızlık ama kirlenmiştir kadın zişhniyeti yıkayayım demiştir kesinlikle çekilip internette kınanacağını düşünememiştir bence
#22.10.2005 09:46 0 0 0
  • bukadarda olmaz ki
#22.10.2005 10:15 0 0 0
  • Bunu Yapan kişi bayrağı yıkamış olamaz mı? Farklı bir amaç güdüyorsa Allah belasını versin
#22.10.2005 21:31 0 0 0

  • kusura bakmayin ama olmaz böyle sey... bu kadar sehidimizin kani var o bayrakta.. nasil olur bir türk insani o SANLI TÜRK BAYRAGINI camasirlarin arasina asar ... yaziklar olsun...
#03.11.2005 20:47 0 0 0
  • yuhhh yani nasıl böle bişey yaparlar ya.bi milletin bayrağı herşeyidir. bu kadar mı düştünüz yaaa
#04.11.2005 01:52 0 0 0
  • ÇOK büyük saygısızlık
#04.11.2005 14:06 0 0 0
  • insanları eğitmek lazım. Bu bayrağımızı şehitrerimizin kanı ile koruduk o yüzden ben bu insanın bilerek bu işi yaptığını sanmıyorum. Evinde Bayrağımızı taşıyan bu kişinin mutlaka bayrağa sayğısı vardır ama bilmediğinden bu şekilde yapmış olabileceğini düşünüyorum.
#04.11.2005 16:17 0 0 0
#04.11.2005 16:21 0 0 0