Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 121 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Duygusal
Tek Kişilik Bir Oyunmuş Aşk
Tek Kişilik Bir Oyunmuş Aşk
300
Son güncelleme: 29.03.2009 17:02
EZqiiiii
Tek kişilik bir oyunmuş aşk,
Düşlerimin katili olup canımı acıtıyorsun.
Ama olsun, sen yine de uğra yatağıma.
Acıtsan da beni,
Kararsa da gece,
Özlüyorum seni çok...
Susmak çok şey anlatır
Susmak yahut da kaçmaktır,
Susamışken sana
Parmaklarım dudaklarımda
Ses çıkarmamaktır.
Ölü aşklar konuşmazlar...
VaH She(:
_________
#29.03.2009 11:36
0
0
0
COCO
Teşekkürler EZgiiii.
#29.03.2009 11:48
0
0
0
Şayeste
"Ölü aşklar konuşmazlar..."
Çok güzel..!
Emeğine sağlık canım..
#29.03.2009 14:19
0
0
0
MiSS-FENER
Ölü aşklar konuşmazlar...
Yüreğine Sağlık Canım Benim..
#29.03.2009 17:02
0
0
0
Tek Kişilik Bir Oyunmuş Aşk Konusuna Benzer Konular
Askima Yazilan Bir Siir ( Yasemin )
02.03.2004
askina
03.03.2004
askti o
04.03.2004
Askerlik Islemleri
08.03.2004
Baska asker yok mu
15.03.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı