Seni yıldızlara benzetiyorum
Seni yıldızlara benzetiyorum, çünkü onlara uzanamıyorum
Seni delice sevip, kollarıma saramıyor ve koklu yamıyorum
Ama gözlerimi acınca seni görüyor, yıldızım diyorum
Sana uzanamasam da, seni özlüyor seviyorum.
Sana attığım her adımda, uzay kadar uzak zorluklarla karşılaşıyorum
Kollarım kısa bir tanem, sana uzanamıyorum
Baharla açan çiğdem çiçekleri, seni koklayamıyorum
Parlayan çiçeğim, yıldızım sen oldun sana yanıyorum.
Sen karlar altında kalan kar çiçeğim, gün görmemiş
Semanın derinliklerinde, hep parlayan sönmemiş
Sen Geceleri yıldızım gündüzleri güneşim
Seni unutmayacağım, hep seveceğim.
Sana uzanan yollar, bir yıldız kadar uzak imkânsız
Bırakmadı yakamızı talih arsız pervazsız
Seni unutmak ölmek demektir bu da imkânsız
Sisli bulutlar arasında, kanat çırparken uyku da beni gör meleğim
Şair .Cemil Koç 01.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Ben seni çoktan unuttum!!!'
Dökülmüyor artık gözümden yaşlar, senin için
Gözlerini gördüm mü burkulurdu benim içim
Sesin okşardı ruhumu, ağlardım senin için
Sevgin silindi yüreğimden, seni unuttum.
Sensiz şarkılar makamı bozuk plaklar gibiydi
Sensiz dünya bana karanlık kapalıydı
Avutmuştum kendimi, sevgin yüce dağlar gibiydi
Ama ben seni çoktan unuttum.
Titremez oldu sana karşı duygularım, sen bitirdin
İlhamımı sen çaldın, mısraları öksüz bıraktın
Yoruldum koşamaz oldum, dermansız bıraktın
Ama ben seni çoktan unuttum.
Beni pişirdin aşkın ateşiyle, uzaktan seyrettin
Rotamı kayıp ettim, uğrunda mecnun eyledin
Her yokuşun bir inişi var, onu bilemedin
Ama ben seni çoktan unuttum.
Git artık cemile bir anlam taşımasın
Yaşananlar mazide varsın kapalı kalsın
Üfleme küle, közü içimde kalsın
Sevilmeden sevme yok, böyle aşk yere batsın
Şair Cemil Koç 03.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
unuttum kelimesini söylemek ne kadar basittir değilmi dil söyler ama yürek onay vermez sadece kendince gönül avutmaktır kim sevdiğini unutabilirki yüreğine sağlık hoş bir şiir değildi ama olsunyinede saol çünkü sitem sözlü şiirleri sevmiyorum birazcıkta ondan
Bana ayrılıktan söz etme!!!
Hasret acısı sancı olsa da, gül yüzünden mahrum etme
Kader alıp yerden yere vursa da, içindeki ateşi söndürme
Yüzünü benden çevirip de, acılar içinde beni süründürme
Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme.
Al götür her şeyi, ama gül yüzünden mahrum etme
Yollar uzun olsa da sakın ola ki umudunu yitirme
Ellerimden tutamasan da, yüreğindeki ateşi söndürme
Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme.
Koparma duygularımı, koparsa eklenmez bir daha
Yaralı yüreğim kanarsa, neşter kaldırmaz bir daha
Sesin gelmese kulağıma, sancı başlar sol yanımda
Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme.
Biliyorum sen kapattın, gönül defterini
Farkındayım, hatırlatma istedim isteklerimi
Özledim, özledim seninle o eski günleri
Her ne olursa olsun, bana yarılıktan söz etme.
Sen uzanılması zor olan bir yıldız oldun
Sol yanımı çileyle acıyla sen doldurdun
Şair cemil, yandı mangalda köz oldun
Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme
Şair ..Cemil Koç 15.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Ben kimim?..
Çöle dönmüş, kavrulmuş bir toprak say beni
Suları kurumuş çay misali, kenarında ot say beni
Kanadı kırılmış uzayda uçmaya çalışan kuş misali
Yorgunum avcının elinden kaçan, ceylan say beni.
Mutluluk atlı oldu ben ise yaya yetişemedim peşinden
Çok kaçtım ama acıları kucağımda buldum istemeden
Her gün yeni bir umutla hayata başladım yeniden
Hüzünlerle kayıp oldum gözyaşımı silemeden.
Çoğu zaman bende sorarım kendi, kendime, ben kimim?
Issız ormanlarda bir kuş muyum yoksa neyim?
Tuttuğum her şey ateş oldu, kor bir közdeyim
Ben bulamadım kendimi, yoksa ben neyim?
Mutluluk düşman olmuş bırakmaz yakamı
Kader hazırlamış ben farkına varmadan mezarımı
Ayları yılları unuttum, gelmiş yılın baharı
Ben kimim? var mı sizce bir anlamı?.
Cemil aldırma aşamasın kaderin cilvesini
Bu fani dünyadan çok insanlar geldi geçti
Hayat denen ömür, ben de acıları seçti
Kadere isyan olmaz, mutluluk önüme set çekti
Şair .Cemil Koç 20.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Olacaksa sen ol!!!
Biliyor musun? Sen bir ömre bedelsin benim yüreğimde
Özlem hasret dolusun, göz bebeğimde
Bense, kıyıda dalgaların seni bana atacağı günü, bekliyorum özlem içinde
Tek seni sevdim, olacaksa sen ol bebeğim.
Daha dünkü gibi geçti uzun yıllar, ateş sönmedi
Aşkın sınırı yoktur, ne yapsan gönül ferman dinlemedi
Bahar esintisi esti közün üstünden külü üfledi
Kor ateşler de olsa, bilir misin? Bu gönül senden geçmedi.
Senden başkasını gözüm nedense hiç görmedi
Yüreğim yaralı sol yanımda sızı hiç dinmedi
Sensiz yüzüm gülmez, sevgin iliklerime işledi
Tek seni sevdim olacaksa sen ol bebeğim.
Şimdi dev suyun önüne set çektik, kim durduracak
Fırtınalar artı, bu aşkla daha da artacak
Duygu seli oldu, sevi bir gün şahlanacak
Tek seni sevdim, olacaksa sen ol bebeğim.
Cemilden selamlar olsun kır çiçeğime
Yarınlar bizim için sen bak üzülme işine
Gönüller bir olsun, sevgiyle neşeyle el, ele
Yıkılmadım yıkılma, güzel günler dile ile
Şair Cemil Koç 23.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Fırtınalar koptu yüreğimde
Ayrılık bir lodos oldu, hasretin yıktı beni
Sana kavuşmak, uçurumun üstünde yıkık bir köprü
Sevda hasreti bilirimsin? Tüm bedenimi bürüdü
Fırtınalar koptu yüreğimde, sevginin bana ödülü.
Bu gün Yirmi dört mart Çarşamba seni düşündüm
Geçmiş anılarıma baktım, çok yorgun düştüm
Bilemezdim düşünmeden bu sevdaya nasıl düştüm
Kavruldum sevdanın ateşiyle, Umutsuz yollara düştüm.
Sabır etmesini öğreneceğim, yüreğim el vermese de
Her şeyin sonu belliydi, kalbim bir dinleseydi keşke
Selamlar olsun tüm geçmiş günlerime
Fırtınalar koptu yüreğimde, senin özleminle.
Cemil anladı hayatı ama iş işten çoktan geçti
Bu acılar kadermiş nedense beni seçti
Gerek kalmadı teselliye, ayrılık beni seçti
Coştum sel oldum, artık zaman geçti
Şair . Cemil Koç 24.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Yazık oldu gözyaşlarıma
Yıllarca koştum senin peşinden, tutamadım
Ne çabuk bıktın benden, bende anlamadım
Kaldıramıyorum bu yükü, sırtımdan atamadım
Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.
Bu ayrılığa iti mal bile vermezken ayrı düştük
Sana mutluluklar dilerim, arzun buydu
Yüreğimdeki sızı, benliğimi bozdu
Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.
Eğer bir gün hatırlarsan sende beni
Yüreğinde volkan oluşursa, işte o zaman anlarsın beni
Kurşuna gerek yok, bu ayrılık öldürdü beni.
Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.
Bilseydim daha önceden karar verirdim senin mutluluğun için
Kendi duygularıma kapılarak senide ayni bildim
Yok, yok artık senden fayda, kader diyelim
Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.
Şimdi ne yapıyorsun? Huzurlumunsun bensiz?
İsteğin buydu senin, geç anladım ben düşüncesiz
Umarım mutlu olursun, geçmişe bir çizgi çekeriz
Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.
Dokunmayın cemile patlamaya hazır bomba gibiyim
Bir sevda uğruna kendimi yedim bitirdim
Bunca yıllık sevgiyi bir anda nasıl silerim?
Hazmı çok zor, söyle,söyle nasıl gülerim?...
Şair cemil koç 26.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Sustum!!!
Ben nerdeyim?
Nerde bıraktım kendimi
Beni, ben yapan hayallerimi?
Neden anlamsız geliyor hayat bana?
Derdimi bana sorduklarında
Artık neşeyle anlatamaz oldum derdimi?
Benim için doğru ya da bana soranlardan
Saklıyorum gözyaşlarımı.
Susuyorum!!!
Susam ne yazar ki? susmak bile acı veriyor bana
Önceleri sustum mu derdimi soran benimle üzülen
Benimle gülen vardı.
Şimdi beni duyan yok!!!
Kimse yüreğimdeki acıyı his edipte ben buradayım diyen yok.
Öğrenmem lazım hayatı ayakta kalmayı
Kimse duymasa beni ben duyarım kendimi..
Yumak, yumak olmuş yüreğimdeki sızı
Ama unutulmuşum avutamıyorum kendimi
Her gün hatırladıkça daha batıyorum
Zaman, zaman kendimden geçiyor
Ve soruyorum neden yalnızsın?
Soruya cevap bulamıyorum
Ben nerdeyim?
Gülmeyi seven yüreğim neden ağlıyor?
Neresinden başlasam nasıl anlatsam bir roman gibi
Tüm anılarım taze daha dün gibi.
Hayat benim için yeni, daha öğreneceğim çok şeyler var
Bu yalnızlık bu sessizlik
Bana bir tecrübe oldu, adımlarım hesaplı olmalı
Bir daha hatamııııı asla
Beni bu yalnızlığa iten neydi?
Öncelikle öz güven ve de saf tertemiz yüreğimdi
Anladım ki bu yüreğim daha çok öğreneceği
Alacağı dersler var.
Kimse duymasa beni ben duyarım kendimi
Şair Cemil Koç 29.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Ayrılığı ben mi istedim?
Gözlerin dokunuyor yüreğime ey nazlı yar
Ben istemedim, sensin bu ayrılığı aramıza koyan
Sana inandım sana güvendim, senin sevgin yalan
Dilerim sende yanarsın, bu ayrılığı aramıza koyan.
Çok çaba sarf ettin, başardın bensiz günleri
Yüreğimde viran ettin, soldurdun gülleri
Neydi bana kastın? Bumu sevginin bedeli
Ateş olsun yansın bensiz geçen günlerin.
Kaldıramadın sevginin yükünü, hançeri sapladın sırtıma
Yaşanılanların hepsi mazide unutulur, unut gitsin sende
Bir gün yeşerirse sevgin, kurut kalsın sende
İhanetin kor etsin yüreğini, ateş olsun ciğerinde
Ayrılık acı verir ama unutulmaz sanma
Gittin zaten elinden geleni geri koyma
Beni istesen de bulamasın, ben iyi olmam bu yarayla
Ateş kaplasın tüm bedenini, yana döne eski günleri ara.
Cemil seni anlıyamıyadığın duygular sevmişti
Bu sevgi başını döndürdü ayrılık sebebi
Biliyorum bekliyorsun yakında mutlu günleri
İsteğin oldu tatile çık kutla günlerini
Şair cemil Koç 30.03.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Gün batarken!!!
Hayallerle beklerken umutsuz, ruhum sızı içinde
Acılar ruhumu okşar oldu, her gün geçtikçe
Semada güneş süzülür, vakit ilerledikçe
Amansız bir sızı başlar, gün batarken içimde.
Ufuktan güneş doğarken, sevgi kaplardı bedenimi
Nerede kaldı? Unuttum ben çoktan gülen yüzümü
Karaya vurmuş balık gibi, beklerim ölümü
Dertlerim azar gün batarken, var mı çözümü?
Anlatma bana, aşktan sevdadan, unuttum çoktan
Benim ciğer imi yakan, sen değil kül olan sevdam
Gün batarken öldü, yüreğim artık benim viran
Güneş doğmaz artık benim için, her şey yalan.
Gün batarken yazdım, sevda kokar mısralarım
Başım ellerimin arasında, şöyle anılara daldım
Gözlerimde yaşlar, eski sevdama yandım
Öldüğünü bu gün anladım, gün batarken.
Olsaydı o bırakır mıydı? Beni kaderimle baş başa
Cemil gün batarken mi aklın geldi başına?
Doğmaz güneş doğmayacak bir daha
Süzülmesin yaşlar gözünden, gün batarken.
Şair cemil Koç 21.04.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Sana nasıl güvenmeyim!!!
Beklemiyorum artık yaşarken senden vefayı
Sende hakikat yoktur, gördün ya çevirdin rotayı
Bu halinle sen değil misin? Dar ettin bana dünyayı
Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı.
Bir zamanla güldürdün, doya, doya verdin molayı
Aşkı yakalamıştım derken, zindan ettin dünyayı
Baharı beklerken, ruhumda oldu zemheri ayı
Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı.
Sihirli bir güzellik sundun, çaldın yüreğimi
Beni aldatıp güldün arkamdan, hepsini sen almadın mı?
Bana kastın neydi? Hiç vicdanın sızlamadı mı?
Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı.
Sözün yalan senin, bana ait yüreğinde eser kalmadı
Özlemin benden uzaklaşmaktı, yalana gerek var mıydı?
Cemile bunlar az, senin tatlı sözlerine nasıl kandı?
Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı
Şair . Cemil Koç 27.04.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Yalnızım
Gönlüm sonbahar, yaprak, yaprak dökülüyor!
Benim için her mevsim kış, her günüm gece
Sonu belli olmayan yolların, bu günü yarını olmayan saatlerin
Ve Sen yokken, ben biraz daha ölüyorum.
Kokusu yok hiçbir çiçeklerin, anlam ifade etmiyor
Olmuyor eskisi gibi, aşkın ateşi yok
Baharda bile rastlamadım, deniz mavisi gibi yok gözlerin
Gözlerin her yanda, ne yana baksam senin gözlerin.
Dosttu olmaz gecelerin, çok uzun bitme bilmiyor
Ömür ise sayılı nefes, ne zaman biter bilinmiyor
Bense sana biraz daha hasret, sensiz çekilmiyor
Gözlerin gözümün önünde, içimde ateş sönme bilmiyor.
Yokluğun acılar içinde, boğazımda düğümlenmiş
Sana açılan tüm kapılar kör düğüm olmuş
Anahtarı sen oldun, sense kayıplardasın
Kaçtın insafsızca, sen vefasızlardansın.
Cemil biraz daha sana hasret, yok kesin umudu
Bir aşk ateşiydi, rüzgâr vurdu yerden yere savurdu
İnanmıştım sana tüm yüreğimle, cemil kibarca kovuldu
Yalan dünya yalansın, beni tatlı rüyalara soktu!!!
Şair . Cemil Koç 30.04.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Sensizliği kime haykırayım?
Köz bıraktın da yüreğimde öyle gittin
Sen benim en çok güvendiklerimdendin
Unutma güldürmesen sende gülemesin
Ateşin içine attın beni, şimdi nasıl gülersin?
Haykıracak kimsem kalmadı, seni seviyorum diye
Aşk bir rüya idi, başladı bitti seninle
Beni bırakıp gittin sen, beni çile çeksin diye
Kızmıyorum asla sana, üzülüyorum kendi halime
Yok, artık dalgın, dalgın bakacağım hasretle gözler
Düşünme istemiyorum ama içimde var ya közler
Ölümü çok isterim ama elimde değil vade gözler
Ateşin içine attın beni, yüreğim acı çeker.
Bensiz hayallerin, sana huzur getirmeyecek
Umutların seninde bir gün solup tükenecek
İçinde vicdan azabın seni de durmadan kemirecek
Kül olmuş sevdam bir gün, sana inat şahlanıp dirilecek.
Sararan yapraklar nasıl düşerse, bir gün sende düşersin
Bana çektirdiğin acıları, fazlasıyla bir gün sende çekersin
Tek taraflı sevgi bu cemil artık ne eylesin
Közler içinde bıraktın gittin, seninde yüreğin inlesin
Şair . Cemil Koç 06.05.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Acılar davetsizdir!!!
Üzüntüler beklemeden ansızın gelir. Bir kara bulut gibi sarar dört yanını.
Sıkıntılarımı tam bitirdim derken, merhaba der acıların bir başkası.
Düşündükçe boğazında düğümlenir, yutamasın zehir gibi acıların bir lokmasını
Gözler sağanak yağmurlu durmaz bırakır damla, damla içindeki acı gözyaşını.
Güvendiğin geçit veren köprüler yıkılır yol alamasın.
Tuttuğun dallar kırılır, ansız misafirler çalar kapını, gönül hapsinde ağlarsın.
Sorarsın kendine, bu dünyada bir ben mi yalnızım. Ağlarken bazen gülersin umutlanır sevinir
Artık acılar geride kaldı dersin. Uzar gider günler aylar, kaplunbağ gibi döner bakar ayni yerdesin.
Mutluluk vermez ne para ne de pul, arzuların yerinde olmasa.
Gönlünde geçen hayaller olmaz bir türlü canın ne kadar arzularsa da. Kader dersin hayat dersin, silemesin kafandan, düşlerin seni sokar çıkmaz sokağa. Bitersin işte o an yıkılırsın.
Kendini hırçın dalgalar içinde karaya vurmuş balık gibi his eder, çaresizlikler içinde çırpınırsın belki bir yolda veya bir sokak ortasında.
Hep direnirsin biter bu kara günler diye
Ruhunda gözle görünmeyen inceden inceye bir sızı kemirir durur yüreğini bulamasın bir yolunu.
Gökte misin yerde mi? Anlayamasın dersin ey mutluluk beni unuttun mu?
Düşünemesin artık bir sefer kafan durdu mu .?
Dedim ya acılar aşklar davetsizdir, çalar kapını kaldıramasın artık sızılar içinde yükü, gelmesin bir kere
Arsız yüzsüzdür bırakmaz yakanı.
Beklenmeyen bir de ah ölüm yok mu?
Biter işte bu dünyada hayatın işte o an sonu. Olsaydı keşke davetsiz mutluluk ne olurdu?..
Mevsimler dönerken
Bahara koşuyorum dermansız, şafak sökerken, seni arıyorum.
Sabah çiseleri üzerinde börtü böcekler suyunu yudumlarken ben başka dünyalarda
Sevdanın fırtınasında sonsuzluğa doğru adım, adım ilerliyorum.
Ama sen yoksun
Sen yoksan hiçbir şeyin anlamı da yok. Yüreğimdeki fırtına beni bilinmezlere attı, nereye gidiyorum
Sonu olmayan yolda hızla ilerliyorum.
Beynimin içi seninle dolu başka bir şey düşünmeye bir boşluk kalmamış, saman alevi gibi yüreğim senin için yanıyor, seni özlüyor.
Mevsimler geçiyor kaç mevsim geçti kaç yıl bilmiyorum, dünya denen gezegende varlığımla yokluk arasında senin için mekik dokuyor ama seni bulamıyorum.
Ben bu gezegende tek bir kişi sevdim o da sendin!!!
Benim yorgun gözlerimde ve yüreğimde senden başka yoktu. gözlerim sanki kör, dillerim sevgi sözcüğünü senden başkasına yasaklamıştı. ellerim senden başka elleri tutamazdı dermansızdı, ayaklarım ben zorlasam da başkasına değil hep sana koşardı.
Mevsimler döndü baharım hazan oldu
Güneş kızgın, var sıcağı ilen tepemde, sevda ateşi ise yüreğimde, mevsimle hep kış soruyorum bahar nerede? Ölüm kurtuluştur yaşarken ölmek, sıkıntıları göğüslemek yüreğini zapt öyle kolay olmasa gerek.
İşte tüm bu olumsuzluklara rağmen, ben seni arıyorum
Kaderimden kaçarcasına, benliğimi unutmaya çalışıp beklide kendimi avutuyorum.
Şuursuz gecenin mehtabında bana komşu olan sadece yıldızlar ve senin varlığın
Küskün bana geceler ve de mevsimler, çözümsüz benim için artık yığınla dertler.
Kafamda bir uğultu gözlerimin önünde bir sis, bir çölün ortasında kumsal da yürüyorum. bir kum fırtınası gözlerimi doldurdu, göremiyorum.
Yine de bu çaresizlikler içinde, seni his ediyor seni bulmaya çalışan seven ruhumun rehberliğinde yolda, tüm engellere rağmen inatla yürüyorum
Mevsimler dönerken, sana sesleniyorum, sevgilerimle
Şair cemil koç 25.05.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
Aldatamam ben bu gönlümü!!!
Aldatamam ben bu gönlümü
Yol göründü gidiyorum sürüne, sürüne
Çiçekler açmaz oldu, hasret oldum gonca gülüne
Yol göründü gidiyorum ben sürüne, sürüne.
Koparamadım ben seni dalından
Çok ağladım sen farıkına varmadan
Bir güzele gönül verdim, ayrıldı beni anlamadan
Sen kopardın beni, sana olan duygularımdan.
Ne söylesem teselli etmiyor beni yüreğim
Yüzünü görmeye razıydım, gönülden darbe yedim
Günler oldu çok yolunu gözledim
Beklemeden hançeri ben yüreğimden yedim.
Yaşarken ölümü senin sayende tatdım
Senin ödülün ise acıları bana tattırdın
Sen canımın cananı, biricik aşkımdın
Yaşamadan anlaşılmazmış bunu anladım.
Şair cemil sönmüş içindeki yaşama sevinci
Bir kıvılcım yangına dönderir, öpsem o gözlerini
Elimde senden kalan bir nefesim, birde halsiz bedenim
Kalın bir çizgi çektim, sürüne, sürüne giderim
Şair . Cemil Koç 26.05.2010
Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.