Şair Cemil Şiir Köşesi

Son güncelleme: 20.12.2013 18:55
  • Seni yıldızlara benzetiyorum
    Seni yıldızlara benzetiyorum, çünkü onlara uzanamıyorum
    Seni delice sevip, kollarıma saramıyor ve koklu yamıyorum
    Ama gözlerimi acınca seni görüyor, yıldızım diyorum
    Sana uzanamasam da, seni özlüyor seviyorum.

    Sana attığım her adımda, uzay kadar uzak zorluklarla karşılaşıyorum
    Kollarım kısa bir tanem, sana uzanamıyorum
    Baharla açan çiğdem çiçekleri, seni koklayamıyorum
    Parlayan çiçeğim, yıldızım sen oldun sana yanıyorum.

    Sen karlar altında kalan kar çiçeğim, gün görmemiş
    Semanın derinliklerinde, hep parlayan sönmemiş
    Sen Geceleri yıldızım gündüzleri güneşim
    Seni unutmayacağım, hep seveceğim.

    Sana uzanan yollar, bir yıldız kadar uzak imkânsız
    Bırakmadı yakamızı talih arsız pervazsız
    Seni unutmak ölmek demektir bu da imkânsız
    Sisli bulutlar arasında, kanat çırparken uyku da beni gör meleğim

    Şair .Cemil Koç 01.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#01.03.2010 22:07 0 0 0
  • Ben seni çoktan unuttum!!!'
    Dökülmüyor artık gözümden yaşlar, senin için
    Gözlerini gördüm mü burkulurdu benim içim
    Sesin okşardı ruhumu, ağlardım senin için
    Sevgin silindi yüreğimden, seni unuttum.

    Sensiz şarkılar makamı bozuk plaklar gibiydi
    Sensiz dünya bana karanlık kapalıydı
    Avutmuştum kendimi, sevgin yüce dağlar gibiydi
    Ama ben seni çoktan unuttum.

    Titremez oldu sana karşı duygularım, sen bitirdin
    İlhamımı sen çaldın, mısraları öksüz bıraktın
    Yoruldum koşamaz oldum, dermansız bıraktın
    Ama ben seni çoktan unuttum.

    Beni pişirdin aşkın ateşiyle, uzaktan seyrettin
    Rotamı kayıp ettim, uğrunda mecnun eyledin
    Her yokuşun bir inişi var, onu bilemedin
    Ama ben seni çoktan unuttum.

    Git artık cemile bir anlam taşımasın
    Yaşananlar mazide varsın kapalı kalsın
    Üfleme küle, közü içimde kalsın
    Sevilmeden sevme yok, böyle aşk yere batsın

    Şair Cemil Koç 03.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#03.03.2010 19:48 0 0 0
  • unuttum kelimesini söylemek ne kadar basittir değilmi dil söyler ama yürek onay vermez sadece kendince gönül avutmaktır kim sevdiğini unutabilirki yüreğine sağlık hoş bir şiir değildi ama olsunyinede saol çünkü sitem sözlü şiirleri sevmiyorum birazcıkta ondan
#03.03.2010 21:01 0 0 0
  • Bana ayrılıktan söz etme!!!
    Hasret acısı sancı olsa da, gül yüzünden mahrum etme
    Kader alıp yerden yere vursa da, içindeki ateşi söndürme
    Yüzünü benden çevirip de, acılar içinde beni süründürme
    Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme.

    Al götür her şeyi, ama gül yüzünden mahrum etme
    Yollar uzun olsa da sakın ola ki umudunu yitirme
    Ellerimden tutamasan da, yüreğindeki ateşi söndürme
    Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme.

    Koparma duygularımı, koparsa eklenmez bir daha
    Yaralı yüreğim kanarsa, neşter kaldırmaz bir daha
    Sesin gelmese kulağıma, sancı başlar sol yanımda
    Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme.

    Biliyorum sen kapattın, gönül defterini
    Farkındayım, hatırlatma istedim isteklerimi
    Özledim, özledim seninle o eski günleri
    Her ne olursa olsun, bana yarılıktan söz etme.

    Sen uzanılması zor olan bir yıldız oldun
    Sol yanımı çileyle acıyla sen doldurdun
    Şair cemil, yandı mangalda köz oldun
    Her ne olursa olsun, bana ayrılıktan söz etme

    Şair ..Cemil Koç 15.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#15.03.2010 21:44 0 0 0
  • Bedenin Özgür Olsa Bile Neye Yarar? Acıtır Ruhunun İçinde Kalanlar..
#18.03.2010 07:58 0 0 0
  • Ben kimim?..
    Çöle dönmüş, kavrulmuş bir toprak say beni
    Suları kurumuş çay misali, kenarında ot say beni
    Kanadı kırılmış uzayda uçmaya çalışan kuş misali
    Yorgunum avcının elinden kaçan, ceylan say beni.

    Mutluluk atlı oldu ben ise yaya yetişemedim peşinden
    Çok kaçtım ama acıları kucağımda buldum istemeden
    Her gün yeni bir umutla hayata başladım yeniden
    Hüzünlerle kayıp oldum gözyaşımı silemeden.

    Çoğu zaman bende sorarım kendi, kendime, ben kimim?
    Issız ormanlarda bir kuş muyum yoksa neyim?
    Tuttuğum her şey ateş oldu, kor bir közdeyim
    Ben bulamadım kendimi, yoksa ben neyim?

    Mutluluk düşman olmuş bırakmaz yakamı
    Kader hazırlamış ben farkına varmadan mezarımı
    Ayları yılları unuttum, gelmiş yılın baharı
    Ben kimim? var mı sizce bir anlamı?.

    Cemil aldırma aşamasın kaderin cilvesini
    Bu fani dünyadan çok insanlar geldi geçti
    Hayat denen ömür, ben de acıları seçti
    Kadere isyan olmaz, mutluluk önüme set çekti

    Şair .Cemil Koç 20.03.2010

    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#20.03.2010 20:34 0 0 0
  • Olacaksa sen ol!!!
    Biliyor musun? Sen bir ömre bedelsin benim yüreğimde
    Özlem hasret dolusun, göz bebeğimde
    Bense, kıyıda dalgaların seni bana atacağı günü, bekliyorum özlem içinde
    Tek seni sevdim, olacaksa sen ol bebeğim.

    Daha dünkü gibi geçti uzun yıllar, ateş sönmedi
    Aşkın sınırı yoktur, ne yapsan gönül ferman dinlemedi
    Bahar esintisi esti közün üstünden külü üfledi
    Kor ateşler de olsa, bilir misin? Bu gönül senden geçmedi.

    Senden başkasını gözüm nedense hiç görmedi
    Yüreğim yaralı sol yanımda sızı hiç dinmedi
    Sensiz yüzüm gülmez, sevgin iliklerime işledi
    Tek seni sevdim olacaksa sen ol bebeğim.

    Şimdi dev suyun önüne set çektik, kim durduracak
    Fırtınalar artı, bu aşkla daha da artacak
    Duygu seli oldu, sevi bir gün şahlanacak
    Tek seni sevdim, olacaksa sen ol bebeğim.

    Cemilden selamlar olsun kır çiçeğime
    Yarınlar bizim için sen bak üzülme işine
    Gönüller bir olsun, sevgiyle neşeyle el, ele
    Yıkılmadım yıkılma, güzel günler dile ile

    Şair Cemil Koç 23.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#23.03.2010 15:56 0 0 0
  • Bedenin Özgür Olsa Bile Neye Yarar? Acıtır Ruhunun İçinde Kalanlar..
#23.03.2010 22:13 0 0 0
  • Fırtınalar koptu yüreğimde
    Ayrılık bir lodos oldu, hasretin yıktı beni
    Sana kavuşmak, uçurumun üstünde yıkık bir köprü
    Sevda hasreti bilirimsin? Tüm bedenimi bürüdü
    Fırtınalar koptu yüreğimde, sevginin bana ödülü.

    Bu gün Yirmi dört mart Çarşamba seni düşündüm
    Geçmiş anılarıma baktım, çok yorgun düştüm
    Bilemezdim düşünmeden bu sevdaya nasıl düştüm
    Kavruldum sevdanın ateşiyle, Umutsuz yollara düştüm.

    Kapıldım sevda fırtınasına, sürüklendim bilinmezlere
    Kapandı yollarım umudum yok, kaldı mahşere
    Her seven kavuşmazmış sevdiğine
    Fırtınalar koptu yüreğimde, senin özleminle.

    Sabır etmesini öğreneceğim, yüreğim el vermese de
    Her şeyin sonu belliydi, kalbim bir dinleseydi keşke
    Selamlar olsun tüm geçmiş günlerime
    Fırtınalar koptu yüreğimde, senin özleminle.

    Cemil anladı hayatı ama iş işten çoktan geçti
    Bu acılar kadermiş nedense beni seçti
    Gerek kalmadı teselliye, ayrılık beni seçti
    Coştum sel oldum, artık zaman geçti

    Şair . Cemil Koç 24.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#24.03.2010 21:38 0 0 0
  • Yazık oldu gözyaşlarıma
    Yıllarca koştum senin peşinden, tutamadım
    Ne çabuk bıktın benden, bende anlamadım
    Kaldıramıyorum bu yükü, sırtımdan atamadım
    Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.

    Bu ayrılığa iti mal bile vermezken ayrı düştük
    Sana mutluluklar dilerim, arzun buydu
    Yüreğimdeki sızı, benliğimi bozdu
    Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.

    Eğer bir gün hatırlarsan sende beni
    Yüreğinde volkan oluşursa, işte o zaman anlarsın beni
    Kurşuna gerek yok, bu ayrılık öldürdü beni.
    Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.

    Bilseydim daha önceden karar verirdim senin mutluluğun için
    Kendi duygularıma kapılarak senide ayni bildim
    Yok, yok artık senden fayda, kader diyelim
    Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.

    Şimdi ne yapıyorsun? Huzurlumunsun bensiz?
    İsteğin buydu senin, geç anladım ben düşüncesiz
    Umarım mutlu olursun, geçmişe bir çizgi çekeriz
    Gözyaşımdan başka ne kaldı elimde?.

    Dokunmayın cemile patlamaya hazır bomba gibiyim
    Bir sevda uğruna kendimi yedim bitirdim
    Bunca yıllık sevgiyi bir anda nasıl silerim?
    Hazmı çok zor, söyle,söyle nasıl gülerim?...

    Şair cemil koç 26.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#26.03.2010 18:33 0 0 0
  • Sustum!!!
    Ben nerdeyim?
    Nerde bıraktım kendimi
    Beni, ben yapan hayallerimi?
    Neden anlamsız geliyor hayat bana?
    Derdimi bana sorduklarında
    Artık neşeyle anlatamaz oldum derdimi?
    Benim için doğru ya da bana soranlardan
    Saklıyorum gözyaşlarımı.
    Susuyorum!!!
    Susam ne yazar ki? susmak bile acı veriyor bana
    Önceleri sustum mu derdimi soran benimle üzülen
    Benimle gülen vardı.
    Şimdi beni duyan yok!!!
    Kimse yüreğimdeki acıyı his edipte ben buradayım diyen yok.
    Öğrenmem lazım hayatı ayakta kalmayı
    Kimse duymasa beni ben duyarım kendimi..
    Yumak, yumak olmuş yüreğimdeki sızı
    Ama unutulmuşum avutamıyorum kendimi
    Her gün hatırladıkça daha batıyorum
    Zaman, zaman kendimden geçiyor
    Ve soruyorum neden yalnızsın?
    Soruya cevap bulamıyorum
    Ben nerdeyim?
    Gülmeyi seven yüreğim neden ağlıyor?
    Neresinden başlasam nasıl anlatsam bir roman gibi
    Tüm anılarım taze daha dün gibi.
    Hayat benim için yeni, daha öğreneceğim çok şeyler var
    Bu yalnızlık bu sessizlik
    Bana bir tecrübe oldu, adımlarım hesaplı olmalı
    Bir daha hatamııııı asla
    Beni bu yalnızlığa iten neydi?
    Öncelikle öz güven ve de saf tertemiz yüreğimdi
    Anladım ki bu yüreğim daha çok öğreneceği
    Alacağı dersler var.
    Kimse duymasa beni ben duyarım kendimi

    Şair Cemil Koç 29.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#28.03.2010 23:45 0 0 0
  • Ayrılığı ben mi istedim?
    Gözlerin dokunuyor yüreğime ey nazlı yar
    Ben istemedim, sensin bu ayrılığı aramıza koyan
    Sana inandım sana güvendim, senin sevgin yalan
    Dilerim sende yanarsın, bu ayrılığı aramıza koyan.

    Çok çaba sarf ettin, başardın bensiz günleri
    Yüreğimde viran ettin, soldurdun gülleri
    Neydi bana kastın? Bumu sevginin bedeli
    Ateş olsun yansın bensiz geçen günlerin.

    Kaldıramadın sevginin yükünü, hançeri sapladın sırtıma
    Yaşanılanların hepsi mazide unutulur, unut gitsin sende
    Bir gün yeşerirse sevgin, kurut kalsın sende
    İhanetin kor etsin yüreğini, ateş olsun ciğerinde

    Ayrılık acı verir ama unutulmaz sanma
    Gittin zaten elinden geleni geri koyma
    Beni istesen de bulamasın, ben iyi olmam bu yarayla
    Ateş kaplasın tüm bedenini, yana döne eski günleri ara.

    Cemil seni anlıyamıyadığın duygular sevmişti
    Bu sevgi başını döndürdü ayrılık sebebi
    Biliyorum bekliyorsun yakında mutlu günleri
    İsteğin oldu tatile çık kutla günlerini

    Şair cemil Koç 30.03.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#30.03.2010 16:40 0 0 0
  • Gün batarken!!!
    Hayallerle beklerken umutsuz, ruhum sızı içinde
    Acılar ruhumu okşar oldu, her gün geçtikçe
    Semada güneş süzülür, vakit ilerledikçe
    Amansız bir sızı başlar, gün batarken içimde.

    Ufuktan güneş doğarken, sevgi kaplardı bedenimi
    Nerede kaldı? Unuttum ben çoktan gülen yüzümü
    Karaya vurmuş balık gibi, beklerim ölümü
    Dertlerim azar gün batarken, var mı çözümü?

    Anlatma bana, aşktan sevdadan, unuttum çoktan
    Benim ciğer imi yakan, sen değil kül olan sevdam
    Gün batarken öldü, yüreğim artık benim viran
    Güneş doğmaz artık benim için, her şey yalan.

    Gün batarken yazdım, sevda kokar mısralarım
    Başım ellerimin arasında, şöyle anılara daldım
    Gözlerimde yaşlar, eski sevdama yandım
    Öldüğünü bu gün anladım, gün batarken.

    Olsaydı o bırakır mıydı? Beni kaderimle baş başa
    Cemil gün batarken mi aklın geldi başına?
    Doğmaz güneş doğmayacak bir daha
    Süzülmesin yaşlar gözünden, gün batarken.

    Şair cemil Koç 21.04.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#21.04.2010 20:08 0 0 0
  • Sana nasıl güvenmeyim!!!
    Beklemiyorum artık yaşarken senden vefayı
    Sende hakikat yoktur, gördün ya çevirdin rotayı
    Bu halinle sen değil misin? Dar ettin bana dünyayı
    Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı.

    Bir zamanla güldürdün, doya, doya verdin molayı
    Aşkı yakalamıştım derken, zindan ettin dünyayı
    Baharı beklerken, ruhumda oldu zemheri ayı
    Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı.

    Sihirli bir güzellik sundun, çaldın yüreğimi
    Beni aldatıp güldün arkamdan, hepsini sen almadın mı?
    Bana kastın neydi? Hiç vicdanın sızlamadı mı?
    Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı.

    Sözün yalan senin, bana ait yüreğinde eser kalmadı
    Özlemin benden uzaklaşmaktı, yalana gerek var mıydı?
    Cemile bunlar az, senin tatlı sözlerine nasıl kandı?
    Artık senden beklemiyorum, ne aşkı ne de vefayı

    Şair . Cemil Koç 27.04.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#27.04.2010 18:15 0 0 0
  • Yalnızım
    Gönlüm sonbahar, yaprak, yaprak dökülüyor!
    Benim için her mevsim kış, her günüm gece
    Sonu belli olmayan yolların, bu günü yarını olmayan saatlerin
    Ve Sen yokken, ben biraz daha ölüyorum.

    Kokusu yok hiçbir çiçeklerin, anlam ifade etmiyor
    Olmuyor eskisi gibi, aşkın ateşi yok
    Baharda bile rastlamadım, deniz mavisi gibi yok gözlerin
    Gözlerin her yanda, ne yana baksam senin gözlerin.

    Dosttu olmaz gecelerin, çok uzun bitme bilmiyor
    Ömür ise sayılı nefes, ne zaman biter bilinmiyor
    Bense sana biraz daha hasret, sensiz çekilmiyor
    Gözlerin gözümün önünde, içimde ateş sönme bilmiyor.

    Yokluğun acılar içinde, boğazımda düğümlenmiş
    Sana açılan tüm kapılar kör düğüm olmuş
    Anahtarı sen oldun, sense kayıplardasın
    Kaçtın insafsızca, sen vefasızlardansın.
    Cemil biraz daha sana hasret, yok kesin umudu
    Bir aşk ateşiydi, rüzgâr vurdu yerden yere savurdu
    İnanmıştım sana tüm yüreğimle, cemil kibarca kovuldu
    Yalan dünya yalansın, beni tatlı rüyalara soktu!!!

    Şair . Cemil Koç 30.04.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#30.04.2010 10:37 0 0 0
  • Sensizliği kime haykırayım?
    Köz bıraktın da yüreğimde öyle gittin
    Sen benim en çok güvendiklerimdendin
    Unutma güldürmesen sende gülemesin
    Ateşin içine attın beni, şimdi nasıl gülersin?

    Haykıracak kimsem kalmadı, seni seviyorum diye
    Aşk bir rüya idi, başladı bitti seninle
    Beni bırakıp gittin sen, beni çile çeksin diye
    Kızmıyorum asla sana, üzülüyorum kendi halime

    Yok, artık dalgın, dalgın bakacağım hasretle gözler
    Düşünme istemiyorum ama içimde var ya közler
    Ölümü çok isterim ama elimde değil vade gözler
    Ateşin içine attın beni, yüreğim acı çeker.

    Bensiz hayallerin, sana huzur getirmeyecek
    Umutların seninde bir gün solup tükenecek
    İçinde vicdan azabın seni de durmadan kemirecek
    Kül olmuş sevdam bir gün, sana inat şahlanıp dirilecek.

    Sararan yapraklar nasıl düşerse, bir gün sende düşersin
    Bana çektirdiğin acıları, fazlasıyla bir gün sende çekersin
    Tek taraflı sevgi bu cemil artık ne eylesin
    Közler içinde bıraktın gittin, seninde yüreğin inlesin

    Şair . Cemil Koç 06.05.2010

    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#06.05.2010 18:19 0 0 0
  • Acılar davetsizdir!!!
    Üzüntüler beklemeden ansızın gelir. Bir kara bulut gibi sarar dört yanını.
    Sıkıntılarımı tam bitirdim derken, merhaba der acıların bir başkası.
    Düşündükçe boğazında düğümlenir, yutamasın zehir gibi acıların bir lokmasını
    Gözler sağanak yağmurlu durmaz bırakır damla, damla içindeki acı gözyaşını.
    Güvendiğin geçit veren köprüler yıkılır yol alamasın.
    Tuttuğun dallar kırılır, ansız misafirler çalar kapını, gönül hapsinde ağlarsın.
    Sorarsın kendine, bu dünyada bir ben mi yalnızım. Ağlarken bazen gülersin umutlanır sevinir
    Artık acılar geride kaldı dersin. Uzar gider günler aylar, kaplunbağ gibi döner bakar ayni yerdesin.
    Mutluluk vermez ne para ne de pul, arzuların yerinde olmasa.
    Gönlünde geçen hayaller olmaz bir türlü canın ne kadar arzularsa da. Kader dersin hayat dersin, silemesin kafandan, düşlerin seni sokar çıkmaz sokağa. Bitersin işte o an yıkılırsın.
    Kendini hırçın dalgalar içinde karaya vurmuş balık gibi his eder, çaresizlikler içinde çırpınırsın belki bir yolda veya bir sokak ortasında.
    Hep direnirsin biter bu kara günler diye
    Ruhunda gözle görünmeyen inceden inceye bir sızı kemirir durur yüreğini bulamasın bir yolunu.
    Gökte misin yerde mi? Anlayamasın dersin ey mutluluk beni unuttun mu?
    Düşünemesin artık bir sefer kafan durdu mu .?
    Dedim ya acılar aşklar davetsizdir, çalar kapını kaldıramasın artık sızılar içinde yükü, gelmesin bir kere
    Arsız yüzsüzdür bırakmaz yakanı.
    Beklenmeyen bir de ah ölüm yok mu?
    Biter işte bu dünyada hayatın işte o an sonu. Olsaydı keşke davetsiz mutluluk ne olurdu?..

    Şair .. Cemil Koç 23.05.2010
#23.05.2010 22:43 0 0 0
  • Mevsimler dönerken
    Bahara koşuyorum dermansız, şafak sökerken, seni arıyorum.
    Sabah çiseleri üzerinde börtü böcekler suyunu yudumlarken ben başka dünyalarda
    Sevdanın fırtınasında sonsuzluğa doğru adım, adım ilerliyorum.
    Ama sen yoksun
    Sen yoksan hiçbir şeyin anlamı da yok. Yüreğimdeki fırtına beni bilinmezlere attı, nereye gidiyorum
    Sonu olmayan yolda hızla ilerliyorum.
    Beynimin içi seninle dolu başka bir şey düşünmeye bir boşluk kalmamış, saman alevi gibi yüreğim senin için yanıyor, seni özlüyor.
    Mevsimler geçiyor kaç mevsim geçti kaç yıl bilmiyorum, dünya denen gezegende varlığımla yokluk arasında senin için mekik dokuyor ama seni bulamıyorum.
    Ben bu gezegende tek bir kişi sevdim o da sendin!!!
    Benim yorgun gözlerimde ve yüreğimde senden başka yoktu. gözlerim sanki kör, dillerim sevgi sözcüğünü senden başkasına yasaklamıştı. ellerim senden başka elleri tutamazdı dermansızdı, ayaklarım ben zorlasam da başkasına değil hep sana koşardı.
    Mevsimler döndü baharım hazan oldu
    Güneş kızgın, var sıcağı ilen tepemde, sevda ateşi ise yüreğimde, mevsimle hep kış soruyorum bahar nerede? Ölüm kurtuluştur yaşarken ölmek, sıkıntıları göğüslemek yüreğini zapt öyle kolay olmasa gerek.
    İşte tüm bu olumsuzluklara rağmen, ben seni arıyorum
    Kaderimden kaçarcasına, benliğimi unutmaya çalışıp beklide kendimi avutuyorum.
    Şuursuz gecenin mehtabında bana komşu olan sadece yıldızlar ve senin varlığın
    Küskün bana geceler ve de mevsimler, çözümsüz benim için artık yığınla dertler.
    Kafamda bir uğultu gözlerimin önünde bir sis, bir çölün ortasında kumsal da yürüyorum. bir kum fırtınası gözlerimi doldurdu, göremiyorum.
    Yine de bu çaresizlikler içinde, seni his ediyor seni bulmaya çalışan seven ruhumun rehberliğinde yolda, tüm engellere rağmen inatla yürüyorum
    Mevsimler dönerken, sana sesleniyorum, sevgilerimle

    Şair cemil koç 25.05.2010

    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#25.05.2010 17:53 0 0 0
  • Aldatamam ben bu gönlümü!!!
    Aldatamam ben bu gönlümü
    Yol göründü gidiyorum sürüne, sürüne
    Çiçekler açmaz oldu, hasret oldum gonca gülüne
    Yol göründü gidiyorum ben sürüne, sürüne.

    Koparamadım ben seni dalından
    Çok ağladım sen farıkına varmadan
    Bir güzele gönül verdim, ayrıldı beni anlamadan
    Sen kopardın beni, sana olan duygularımdan.

    Ne söylesem teselli etmiyor beni yüreğim
    Yüzünü görmeye razıydım, gönülden darbe yedim
    Günler oldu çok yolunu gözledim
    Beklemeden hançeri ben yüreğimden yedim.

    Yaşarken ölümü senin sayende tatdım
    Senin ödülün ise acıları bana tattırdın
    Sen canımın cananı, biricik aşkımdın
    Yaşamadan anlaşılmazmış bunu anladım.

    Şair cemil sönmüş içindeki yaşama sevinci
    Bir kıvılcım yangına dönderir, öpsem o gözlerini
    Elimde senden kalan bir nefesim, birde halsiz bedenim
    Kalın bir çizgi çektim, sürüne, sürüne giderim

    Şair . Cemil Koç 26.05.2010
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#26.05.2010 16:08 0 0 0