Şair Cemil Şiir Köşesi

Son güncelleme: 20.12.2013 18:55
  • ANLAMI KALMADI YAZILMASADA OLUR:

    Halden anlamsan ,ızdırabın acın bol olur.
    Yazmayada gerek yok artık,cemil çok yorgun.
    Kime anlatayım derdimi,bir tokatta o vurur.
    Anlamı kaldı,yüreğimdeki sönmez bir kor.

    Sevginin bittiği yerde,duramam ben artık,bana musade.
    Beni görmekmi ?çok zor sen vermedikce ifade.
    Bir anlam veremiyorum,sabrım yok elimde.
    Anlamı kalmadı ,yüreğimdeki sönmez bir kor.

    Adını anmak yasak oldu bana,meraklanma anmıyacağım.
    Sana akıtılan göz yaşlarına yazık ,artık ağlamıyacağım.
    Bu kararı sen aldın,bende sana saygı duyacağım.
    Anlamı kalmadı,yüreğimdeki sönmez bir kor.

    Şu mısraları yazdım,senin sayende.yirmi sıfır beşte.
    Belkide bunu istedin,kim bilir ,mutlu ol işte.
    Sanmaki döner , asla ve asla sen böyle olduğun müddetce.
    Anlamı kalmadı,yüreğimdeki sönmez bir kor.

    Cemil isterdi sesini duYsun yada seni halini sorsun.
    Cevabın hayırsa,sana benim zulmumü olsun?
    İstenmiyen yerde benim, sorarım ne işim olsun.
    Tercih senin , her şey istediğin gibi olsun

    Şair .CEMİL KOÇ 22.052009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#22.05.2009 18:33 0 0 0
  • ya ne denirki bu şiir üstüne kaleminize sağlık.ben çok beğendim şiiri
#22.05.2009 20:12 0 0 0
  • KALBİMİN SAHİBİ SENSİN:
    Şu mısraları satır,satır yazdıran ,gönlüme ilhamı ,sokan sensin.
    Yanan yüreğime, pervane sen, olursan söndürebilirsin.
    Seni düşündükce azan,yüreğimin tabibi sensin.
    Anladımki güzelim,bu yüreğin sahibi sensin.

    Duygu yüklü kelimeler ,sende saklı,mısralara konu olur.
    Adını söylersem,yüreğim ferahlar,rahat olur.
    Her gece rüyalarımda,senin hayelin olur.
    Anladımki güzelim bu yüğreğimin sahibi sensin.

    Şimdi yanımda olsaydın,akarmıydı ,yanaklarıma yaşlar.
    Titrermiydi,ellerim ,gece olmazdı ,doğardı şafaklar.
    Hayat seninle hoş olurdu,yüreğim sakin olur yavaşlar.
    Anladımki güzelim,yüreğimin sahibi sensin

    Sessiz başladı, şu içimdeki fırtına, lodos oldu.
    Dalgalar acımadı beni karaya,hırçınca vurdu.
    Sen olsaydın bunlar olurmuydu.?
    Anladımki güzelim yüreğimin sahibi sensin.

    Beni şöyle düşün, kapısı olmayan bir evdeyim.
    Çaresi olmayan çok acı bir dertdeyim.
    Seni düşünür,anıları hatırlar,hayeldeyim.
    Anladımki güzelim,yüreğimin sahibi sensin.

    Cemili ,lodos alırsa vurur karaya,sen ne olursun.?
    Yüreğin, azap dolar,benden beter olursun.
    Kapatma kapıları acık kalsın,yoksa pişman olursun.
    Anladımki güzelim,yüreğimin sahibi sensin

    Şair CEMİL KOÇ 22.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#22.05.2009 22:52 0 0 0
  • YAKMA BENİ:

    Dönüşü olmasın,bana verdiğin sözlerin.
    Hareket edemez oldum,her gün deyişik sözlerin.
    Ruhumu okşamaz oldu,dalgalı ,rüzgar gibi sözlerin.
    Beni öldür ama,yüzmü güldürsün sözlerin.

    Benliğimi kayp ettim,umudumda kalmadı.
    Ciğerimi yaktın,beni çaldin,söndüren olmadı.
    Artık herşey, tamam derken,bir dalga umudlarımı aldı.
    Ne olur beni yakma,bu gönül hep sana ağladı.

    Ne olacak şimd düşündünmü?benim halimi.?
    Sessiz ölüm benimki,tüm bedenim ağladı.
    Ahh,ah,kör olasıca gözlerim sana nasıl kaydı.
    beni bekleyen kabir,bu sevgime ağladı.

    Varsın yansın içim,umud yoksa neye yarar.
    Dönsün dillerim,sevgi yoksa,boş konuşmasın zarar.
    Görürse gözlerim ,görsun,değrinden kim anlar.
    Yakma beni,öldüm zaten,içim kor gibi yanar.

    Uğruna ölümü göze aldım,umrundamı oldu.?
    Seviyorum dedim,bana bir umudunmu,oldu.?
    Yandın kor gibi,yoksa sevgin bedenimimi sardı.?
    İnsafın olsun,aşkın ,aklımı baştan aldı.

    Cemile artık ,sevgi yerine bir fatiha oku, o yeter.
    Kara rın her ne olursa olsun,sen mutlu ol yeter.
    Ben çektim elimi,düşünemez oldum,deliden beter.
    Yaktın ,yak ,yine anılarım bana yeter

    Şair ..CEMİL KOÇ 22.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#23.05.2009 11:24 0 0 0
  • Şimdi yanımda olsaydın,akarmıydı ,yanaklarıma yaşlar.
    Titrermiydi,ellerim ,gece olmazdı ,doğardı şafaklar.
    Hayat seninle hoş olurdu,yüreğim sakin olur yavaşlar.
    Anladımki güzelim,yüreğimin sahibi sensin

    Emeqinize qüzeL yüreqinize saqLık

    tşkLer(:
#23.05.2009 18:28 0 0 0
  • DOKUNMAYIN GAMLI GÖNLÜME:

    Bir zemheri ayında tanımıştım,gönlümün güzelini
    Yumdum gözlerimi,rüyalarımda gördüm ,seni
    Unutmadım ,unutamıyorum,seni sevdim,seveli
    Dokunmayın gamlı gönlüme,ağlarım şimdi gizli,gizli.

    Soğuk olur zemheri ayı,seninle ısınmıştı dünyam
    Uykularım bölündü,seni gördüm her zaman
    Şimdi çok uzun geçmiyor,sensiz hiçbir zaman
    Dokunmayın ,gamlı gönlüme,yok sensiz dermen.

    Dün yine seni düşündüm,sızladı yüreğim
    Sözlerini hatırladım,ağladım,nasıl güleyim
    Ferhatla şirin gibi,yoksa ayrımı öleyim.?
    Dokunmayın gamlı gönlüme,biraz bırakın düşüneyim.

    Dokunamadım sana ,kadermi desem?ne desem
    Yazan ben deyilimki,silip yeniden düzenlesem
    Yerleştin beynime, kalbime,ah bir silebilsem
    Dokunmayın gamlı gönlüme,seni bir görebilsem.

    Cemilin kanına işledin, sanki bir nakış gibi
    Yüreğine girdin ,bir kış günü,sanki bir hırsız gibi
    Kapladın her yeri,sanki bir tapu meğmuru gibi
    Dokunmayın gamlı gönlüme,unutamadımki seni

    Şair CEMİL KOÇ 23.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#23.05.2009 22:33 0 0 0
  • KÜSTÜM:!!!

    Sokakları mesken tuttum,sana olan sevdam için.
    İçim yandı,gözlerim ağladı,yüreğim sızladı senin için.
    Beynim durdu,kalbim isyankar oldu,aşkın için.
    Hani sözümüz vardı, tek yürek,sevdamız için.

    Aşkın ,sevdan senin olsun,seninle artık olamam.
    Çıkma karşıma belki görür dayanamam.
    Uzatma ellerini,sıkmadan yapamam.
    Küstüm,kalbim istesede,seninle barışamam.

    Gözlerini gözüme gösterme sakın ,öpesim gelir.
    Bakma tebesümle yüzüme ,eski sevdam aklıma gelir.
    Konuşma tatlı ,tatlı,endamın beni aşka getirir.
    Kırdın kalbimi,senin aşkın ,acı bir şerbettir.

    Seslenme sakın ,sesin kulağıma hoş gelir.
    Beni oyaladın,biliyorum ama ,elden ne gelir.
    Peşimden koşma,bu yürek sevmiş,belki insafa gelir.
    Bitirdin tüm umudlarımı,bağrıp ağlıysım gelir.

    Cemil sevmişti saf duygularla,halende sever seni.
    Ben yandım, yakanda sen oldun , perişan ettin beni.
    Karalıyım ,kararlı,dönmem bir daha geri.
    Seveni anlamadın,bu sevgi sana ağır geldi

    Şair CEMİL KOÇ 23.05.2008
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#23.05.2009 23:45 0 0 0
  • SON SESLENİŞ:
    Umud bahçemde ,çicekler soldu sen gidince
    Gözüm arkamda kaldı ,hep seni görmeyince
    Ah, bu ayrılık yokmu ? belimi büktü epeyce
    Senin ayrılığın ,üzdü beni ,gündüz gece.

    Belki ,sesini düymuyacağım ,hiçbir zaman
    Seni görmekmi? Ölüm var unutma her zaman
    Gülen yüzün varya ,hayelimdesin her an
    Senin ayrılığın ,üzdü beni gündüz gece.

    Beklide ,bu sana son sesleniş ,nasip kim bilir
    Kaderde varsa bir gün olur ,cemil seni görebilir
    Göremesede gönlümdesin ,seni kim silebilir.?
    Senin ayrılığın ,üzdü beni gündüz gece.

    Dilim varmıyor ,seni red etmeye, severim seni
    Ayrılığın kabus gibi ,yaktı benim kalbimi deldi
    İnanırmısın, daha şimdiden ,seni göresim geldi
    Senin ayrılığın ,üzdü beni gündüz gece.

    Görmez olsaydım ,tanımasamdı güzelim ,keşke seni
    Nasıl düşünemedim ,bu ayrılık baştan belliydi
    Unutma beni sakın ,bir selamın bana yeterli
    Senin ayrılığın ,üzdü beni gündüz gece.

    AH ,güzelim sen tanıdığımın, en mükembelisin
    Cemil seni özler ,bana haber iletirmisin.?
    Sakın ağlama ,beni çok ama çok üzersin
    Senin ayrılığın ,üzdü beni ,gündüz gece.

    Senin için ağlasam, yeri ve zamanı ,dinmez hasretim
    Ölmeden bir daha ,seni dünya gözüyle görebilseydim
    AH fırsat olsada ,halını keyfini sorabilseydim
    Senin ayrılığın ,üzdü beni gündüz gece


    Şair .CEMİL KOÇ 24.05.2009

    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#24.05.2009 13:45 0 0 0
  • SÖZÜN ÖZÜ SEVDİM SENİ:!!!
    Yalana yer yok ,benim dünyamda,canım gibisin.
    Hayellerim seninle,damarımda kanım gibisin.
    Geçti uzun aylar yıllar hala taze,gül gibisin.
    Sözün özü sevdim seni,gidebilirmisin.?

    Teselli verenim yok,senden başka,varmı benim gibi.?
    Bahar sabahı hatırladım seni,içerim inan kor gibi.
    Çare varmı ?söndür ne olur ,benim yüreğimi.
    Seni sevdim diye,öldüreyimmi yoksa kendimi.?

    İmkansız aşkı seçtim,karanlık bir tüneldeyim.
    Işık görünmedi ,zifiri karanlık bir yerdeyim.
    Tutarsan, sen tutarsın ellerimden,kimden yardım istiyeyim.
    Seni sevdim,senden başkasını ne eyliyeyim.

    Her gün ,yeni bir umutla başlarım, güne merhaba derim.
    Senden aldığım güçle ,ilhamla hece,hece mısraları dizerim.
    Sana vurgunum ,sensiz edemem,ah benim güzelim.
    Seni sevdim,sana yanar ,seni özlerim.

    Cemilin umudu, ölene kadar devam eder,pes etmek yok.
    Sana güvendin,inandım arkadan vurmada yok.
    Kavuşamasak dahi,sevgimizden asla tavizde yok.
    Seni sevdim,bu yol uzun yol geri dönmekte yok.

    Şair ..CEMİL KOÇ 25.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#25.05.2009 11:13 0 0 0
  • Yüreğinize sağlık...
#25.05.2009 16:35 0 0 0
  • yüreğinize sağlık şiirler birbirinden güzel...
#25.05.2009 22:14 0 0 0
  • SENSİZ ÜŞÜYORUM:

    Senin için kalktım yatağımdan ,uyku tutmadı sen tut beni.
    Sar kollarına ,üşümesin senin için yanan bedenimi.
    Tut ellerimiki,başkası tutmasın sana ait deyilmi.?
    Sensiz üşüyorum,ne olur özletme kendini.

    Aklıma düştümü yeşil gözlerin,hoyrat karayel gibi
    Çıkarım pendimden.sana olan sevdamı haykırasım gelir içimden.
    Sen yoksan zemheri gibi buz tutar,ellerim hasretinden.
    Sensiz üşüyorum,ne olur, özletme kendini.

    Kanım durgun sensiz,hareket etmez oldu.
    Korkarım kayp etmekten ,yüreğim korkak,ürkek oldu.
    Yalanım varsa,kalbime sor,bu can sana ezelinden vuruldu.
    Sensiz üşüyorum, ne olur ,özletme kendini.

    Geceler düşman oldu bana,duvarlar yol daşım oldu.
    Çok uzaklardan, bir ses geldi,bu gönül teselli bulldu.
    Sıcacık yüreği sevgiylen dolu,canım ,kanım oldu.
    Sensiz üşüyorum,ne olur özletme beni.

    Aradım bulamadım sendeki sıcaklığı,yok kimselerde.
    Üşüdükce seni hatırlar,tesellim olursun, ıssız gecelerde.
    Yanıyor içim ,seninde yanarmı?söyle ne olur birkere.
    Sensiz üşüyorum,ne olur özletme kendini.

    Sen benim her şeyimsin ,kanıma ısı veren heycanımsın.
    Cemil söyle sana yazmasında aceba ne yapsın.
    Aşkımsın,damarlarımda kanım ,canımsın sende bensiz yapamasın.
    Sensiz üşüyorüm,ne olur özletme kendini..

    Şair CEMİL KOÇ 26.05.2002009

    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#26.05.2009 00:46 0 0 0
  • HABERİM OLMADI:
    Gözlerin, gözüme,sesin kulağıma gelmedi,uzun bir zaman
    Ne mutluyduk,geçen sene ,seninle bu zaman
    Öldünmü ? yittinmi ? alamadım senden heber,hiçbir zaman
    Ne haldesin ? haberim olmadı ,uzun zaman.

    Kılavya dargın bana,yazmıyor içimden gelenleri
    Bir zamanlar ,derya gibi akardı ,sel halinde sevgi dizeleri
    Kalbim boş şimdi,dolduramaz kimse ,senin yerlerini
    Kırıp atasım gelir ,pc,denen bu illeti.

    Kafamdan silemedim seni,hala izlerin var,beynimde
    Umudmu? yooook o kaldı, anı olarak geçmişte
    Kaypn ettim seni,bir daha gelmez,ben istesemde
    Silip atasım gelir ,yazdıklarımı,bir çelsede.

    Hüzünmüş ,çok sevginin sonu, bunu yeni anladım
    Şu dizeleri yazarken ,birazda hüzünlendim ağladım
    Boşu ,boşuna ,uzun ,aylar,yıllar sana nasıl bağlandım
    Bir haber yokmu ? bu gün yine seni hatırladım.

    Aylardan zemheri,buz tutar her yer soğuk.
    Cemilin gözleri ,görmez oldu, sesleri boğuk.
    Mısralar küs bana,senin için yazmaz oldu.
    İnsafını rafamı kaldırdın ? sana ne oldu.
    Şair ..CEMİL KOÇ 26.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#26.05.2009 19:41 0 0 0
  • AŞK NEDİR:
    Sevda yanan, kor bir yürektir,ömrü çalan.
    Sevda ,gözlere mil çekip,hayatın olur talan.
    Sevda,bir ateştir,dayanabilirsen ,dayan.
    Sevda olmasa, sorarım hayat neye yarar.?

    Sevdalarla büyüdük,hep bir umudla.
    Yola koyulduk,sevgiilen,zamanı gelince ,verdik mola.
    Sevdaylan hayatı öğrendik,yanlışta olsa.
    Sevda olmasa,sorarım, hayat neye yarar.?

    Sevda ,derece ,derece,yükselir ateş artar.
    Kalbin ,çarpar pervane olursun,nabız atar.
    Uykusuz geceler,sevdayla yatar.
    Sevda olmasa ,sorarım ,hayat neye yarar.?

    Sevda ,şiirlerde mısralar olur,dizeler artar.
    Sevda ,bazen ,yanık nameler olur,ruhunu okşar.
    Sevda,yemeğin olur,içeceğin suyun olur,sevgin artar.
    Sevda olmasa,sorarım hayat neye yarar.?

    Sevda, bazen bir çicek olur koklarsın,doyamasın.
    Cemil bu kadar,sevgiyi ,sizlere nasıl anlatsın.
    Sevdayla ,bir anda, baharı ,güneşi bir anda yaşarsın.
    Sevda olmasa,sorarım hayat, neye yarar.?
    Şair .CEMİL KOÇ 27.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#27.05.2009 11:06 0 0 0
  • GÜNAHIM SENSİN:
    Ne günahlar işledim senin uğrunda
    Kızgın güneşin altında yanarcasına geldim kapına
    Sevdanla kilitlendim,kalbim yanarcasına
    Günahım sensin,ateşim oldun yakarcasına.

    Ruhum göç eder oldu iklimden ,iklime
    Yolum uzun varamadım menzilime
    Gunahım çok gezerim senin peşinde
    Günahım sensin, gündüz gece.

    Atsam kendimi suların derinliklerine
    Bedenim hararet içinde sönermi aşkın ateşinle
    Komşu olsam yunuslara, gelmesem göz ,göze
    Günahım sensin,tevbe umudsuz sevgilere.

    Söktün yüreğimden koca bir çınar devrildi
    Hüzünler bilemsin yüreğimde yine filizlendi
    Günahım sevmekti elimden ne gelirdi ?
    Günahım sensin,acılar sırtıma yüklendi.

    Narkozsuz neşter attın kalbime sızısı dinmez
    Yoğun bakımdayım allahtan umud kesilmez
    Bülbüller nasıl öterse ,cemil yazmadan edemez
    Günahım sensin,bu hasret çekilmez.

    Şair .CEMİL KOÇ 27.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#27.05.2009 17:49 0 0 0
  • ELLERİM BUĞAZIMDA:
    Sabahın seher vakti kalktım gezerim ısısz adada
    Semaya baktım gözlerim seni aradı havada
    Ne gelen var ne de giden ruhum boşlukta
    Ruhum daralıyor ellerim buğazımda.

    Sıkılırım içten ,içe nefesimi kesesim gelir
    Tad alamıyorum sensiz ,ne yiyesim ne de içesim gelir
    Gitsem ıssız bir yerlere kayp olasım gelir
    Ruhum daralıyor acizim elimden ne gelir.

    Geziyorum doruk çamların arasında,içim ezilir
    Yanlızlığın kokusu beni canımdan bezdirir
    Bakmayın güldüğüme, bu derdi çeken bilir
    Ruhum daralıyor,acizim elimden ne gelir.

    Dardaysan kimse anlamaz halinden
    Sevdan varsa yanarsın TA derinden
    Cemil vurdu yine gönül telinden
    Ruhum daralıyor,acizim ne gelir gelimden.

    Her lodosun arkası yağmur olur
    Cemil ömrün geldi geçti daha ağlasan ne olur?
    Kimileri mutlu kimileri,hayatı hüzün olur
    Ruhum daralıyor,çaresi zor bulunur.

    Şair .CEMİL KOÇ 28.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#28.05.2009 20:55 0 0 0

  • Son siirinizi okuyabildim
    bir siirden yola cikarak demeliyimki ..harika bir hece siiri
    uyumlu ve kafiyeli,ince ince dokunmus bir siir
    kutlamamak elde degil bu güzel yüregi

    sevgiler
#29.05.2009 00:36 0 0 0
  • Yüreğinize sağlık...
#29.05.2009 14:53 0 0 0
  • ATAN KALBİM:
    Sayılıdır nefesimiz atan kalbim durursa bir gün
    Sıcak ellerinle sen dokun,ısınır belki buz tutmuş bedenim
    Bir gün Musallaya uzanınca cansız bedenim
    Sıcak ellerinle sen dokun ,senden isteğim.

    Konuşmaz artık benim dillerim, görmez olur gözlerim
    Kefene sarılınca bedenim,bu dünyadan göçerim
    Son kez dokun ellerinle ,unutma sana hasretim
    Sıcak ellerinle sen dokun,cezam neyse çekerim.

    Gönül denilen kalp deyilmi,beni yakan?
    Irmaklar deyilmidir gece gündüz durmadan akan?
    Ateş deyilmidir insanı komaya sokan?
    Sıcak ellerinle dokun,varsın olsun volkan.

    Dokunki yansın yüreğim, tam anlamıyla
    Ferhat deyilmiydi ? koca dağı deldi tam anlamıyla
    Kim muradına ermişki,varsın yansın aşkın ateşiyle
    Sıcak ellerinle dokun, aşkın rüzgariyla.

    Toptrağa sarılır cemil bedenin ,son durak
    Artık gözden oluruk senden ırak
    Can gıtlaktan çıkmadan,istersen gel sarılak
    Sıcak ellerinle dokun,hasret olmasın kavuşamasak.

    Şair ..CEMİL KOÇ 29.05.2009
    Bu şiirin telif hakkı şiirin kendisine veya temsilcilerine aittir.
#29.05.2009 23:25 0 0 0