Bir Sevdadır Yüreğimde

Son güncelleme: 04.04.2009 16:17
  • noimage




    Hadi gel, uçurum ol gözlerimde
    Uzaklarda olsan da, özlesem de
    Beklesem de seni ömrümce
    Sen bulut ol, yağmurun yüreğimde

    noimage


    Akşam güneşinin battığı yerde
    Dertlerim depreşir gönlümde
    Aşkın lav olur, erir içim de
    Sen dağ ol, yangının içimde


    noimage


    Umut olur, ışık olur aşkın bana
    Dönmesende, hayalin yeter bana

    Mutlu ol, son sözümdür sana

    noimage


    Deryalar sana, hücre yeter bana..

    Sen bilmesen de, hasretin içimde

    Yaşlarım, derya oldu gözümde
    Yaşarken öldüm, dünya gözünde
    Hayat senin, ölüm olsun benimle..


    noimage


    Çok bekledim, gelmedi bedene vuslat
    Ömrü bitirdi, kahrolası acı hayat

    Gel kabrime, bir avuç toprak ta sen at
    Ölüm bana, ömrüm olsun sana hayat....
    Uzak diyarlardan gelmez oldu kokun
    Dökülür gözümden yaşlar, bir dokun
    Feda olsun sana, bu şair kulun
    Ömrüm senin, kara bahtın benim olsun.





    [main-arkaplan-muzik]296[/main-arkaplan-muzik]
#01.04.2009 23:03 0 0 0
  • Çok bekledim, gelmedi bedene vuslat
    Ömrü bitirdi, kahrolası acı hayat
    Gel kabrime, bir avuç toprak ta sen at
    Ölüm bana, ömrüm olsun sana hayat....
    Uzak diyarlardan gelmez oldu kokun
    Dökülür gözümden yaşlar, bir dokun
    Feda olsun sana, bu şair kulun
    Ömrüm senin, kara bahtın benim olsun.


    emeğine sağlık canım harika bir şiir yine
#02.04.2009 00:01 0 0 0
  • "Yaşarken öldüm, dünya gözünde
    Hayat senin, ölüm olsun benimle.."

    Emeğine yüreğine sağlık canım..
#02.04.2009 07:28 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık....
#02.04.2009 11:18 0 0 0
  • Akşam güneşinin battığı yerde
    Dertlerim depreşir gönlümde
    Aşkın lav olur, erir içim de
    Sen dağ ol, yangının içimde


    emeğinize sağlık şiirde sunumunuzda çok güzel olmuş
#02.04.2009 12:23 0 0 0
fLy fLy foto
  • emeğinize sağlık ... Çok güzel bir şiir...
#02.04.2009 13:14 0 0 0
  • Feda olsun sana, bu şair kulun
    Ömrüm senin, kara bahtın benim olsun.

    Özellikle Rengi Çok Güzel Sayfanın..
    Emeğinize Yüreğinize Sağlık..
#02.04.2009 16:43 0 0 0
  • elinize sağlık
#02.04.2009 18:10 0 0 0
  • Sen benim CanimDaSin
    CanimDan DahaDa CanSin
    aLLahim Senin günahLarini bana
    benim SevapLarimi Sana yazSin
    benDen aLSin ömrüne katSin..

    ***

    benDe $uanki DuyguLarimi
    kiSaCik bir $iir haLine getirip
    $iire ekLeyeyim DeDim..


    Cok DuyguLanDim okurken
    $air oLDum Ciktim :(
    emegine SagLik Cok güzeL
    Canim benim
#02.04.2009 18:28 0 0 0
  • TşkkürLer..
#02.04.2009 18:36 0 0 0
  • Yüregine saglik,güzel di
#02.04.2009 19:46 0 0 0
  • Hadi gel, uçurum ol gözlerimde
    Uzaklarda olsan da, özlesem de
    Beklesem de seni ömrümce
    Sen bulut ol, yağmurun yüreğimde

    Emeğine ve yüreğine sağlık herzamanki gibi yine süper olmuş şiirde çok güzel
#02.04.2009 22:50 0 0 0
  • Umut olur, ışık olur aşkın bana
    Dönmesende, hayalin yeter bana
    Mutlu ol, son sözümdür sana

    harikaaa emeğine sağlık
#02.04.2009 23:12 0 0 0
  • saolun okuyan gözlerinize sağlık
#03.04.2009 00:26 0 0 0
  • yüreğine sağlık
#03.04.2009 01:14 0 0 0
  • Umut olur, ışık olur aşkın bana
    Dönmesende, hayalin yeter bana

    Mutlu ol, son sözümdür sana

    Emeğinize yüreğinize sağlık...
#03.04.2009 20:38 0 0 0
  • Gel kabrime, bir avuç toprak ta sen at
    Ölüm bana, ömrüm olsun sana hayat....



    Emeğine sağlık çok güzel olmuş şiir çook güzel
#04.04.2009 16:17 0 0 0