Kalbimin Saati Çoktan Durmuş

Son güncelleme: 03.04.2009 12:30
  • Zamanın gözleri yaslıydı, galiba sensizliğe on vardı
    Belki de yanlış hatırlıyorum, sensizliği yirmi geçiyor da olabilir
    Neticede sen yoktun, yine küskün, yine hayata dargındın.
    Her zamanki yerimden seyrettim bahçeyi, ağaçları, gökleri
    Sana selâm yolladım kuşlarla, bilmiyorum acaba ulaştı mı?
    Kuşlar ulaştıramazsa bile, yağmur muhakkak ulaştırır dedim.
    Ezgiler mırıldandım, solan çiçeklerin çürümüş gövdelerini seyrettim
    Bir demet hüzün ısmarladım kendime, sustum, düşündüm.
    Zaman, her zamanki gibi gözyaşlarını akıttı yüreğime
    Gökler gürlemedi, bulutlar kararmadı, sade çiseler yağdı üzerime.
    Bir şeyler kayboluyordu, ellerimle tutamadığım bir şeyler kayıyordu
    Sana dair olan her şeyin beline ölüm sarılıyor, sen ölüm oluyordun.
    Zaman sensizliğe gebeydi ve kâinat zorlu bir kalıbın habercisiydi
    Dinliyordum, kalp ile beynin arasındaki uzun mesafeye oturmuş
    Sessizliğin anlattığı seni, elleri avuçlarındaki ölümü dinliyordum

    noimage

    Sır tutmak zor, sır tutmak ağırdı...
    Bakamıyordum, geri dönüp gözlerinin içindeki ölüme bakamıyordum
    Biliyorum artık çiselemiyordu, yağmurlar yerini sağanağa bırakmıştı
    Şimdi çok iyi hatırlıyorum, zaman sensizliğe on vardı
    Kalbimin saati çoktan durmuş, bende de vakit sonbahardı..


    Alıntı..
#02.04.2009 16:34 0 0 0
  • Güzel gönlüne sağlık.
#02.04.2009 16:58 0 0 0
  • Şimdi çok iyi hatırlıyorum, zaman sensizliğe on vardı
    Kalbimin saati çoktan durmuş, bende de vakit sonbahardı..

    Emeqine saqLık Canımcım..
#02.04.2009 17:33 0 0 0
  • Vakit Bende Sonbahar
    NasiL YaprakLar Birer Birer DöküLüyorsa AgacLardan
    Bende DöküLende Göz Ya$Larim..
    Sanirim bu ya$Lar hic dinmeyecek
    emegine sagLik abLacim..
#02.04.2009 17:38 0 0 0
  • Sır tutmak zor, sır tutmak ağırdı...
    Bakamıyordum, geri dönüp gözlerinin içindeki ölüme bakamıyordum.
#02.04.2009 21:37 0 0 0
  • Kalbimin saati çoktan durmuş, bende de vakit sonbahardı..

    En Hüzünlü mevsimdeyim...Yüreğine sağlık canım..
#03.04.2009 02:39 0 0 0
  • "Zaman sensizliğe gebeydi ve kâinat zorlu bir kalıbın habercisiydi
    Dinliyordum, kalp ile beynin arasındaki uzun mesafeye oturmuş"

    Yüreğine sağlık..
    Güzeldi..
#03.04.2009 12:30 0 0 0