Fikrimin İnce Gülü - Eylem Aktaş

Son güncelleme: 13.06.2010 02:31
  • Fikrimin Ince Gulu
    Eylem Aktas

    Fikrimin ince gülü
    Kalbimin şen bülbülü
    O gün ki gördüm seni
    Yaktın ah yaktın beni

    Ellerin ellerimde
    Gözlerin gözlerimde
    O gün ki gördüm seni
    Yaktın ah yaktın beni...

    Flash yapmaya başladığım ilk günden beri her konuda
    yardımını desteğini esirgemeyen değerli arkadaşım
    Kaktus'e
    bu flashı yaparken verdiği desteği ve sabrı için,
    tekrar tekrar tesekkur ederim..

    Çizimler konusunda ki yardımları için de
    Turkuaz34
    arkadaşımıza yardıımları için tekrar teşekkür ederim...

    [swf1]HAZANx-Fikrimin-Ince-Gulu.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]HAZANx-Fikrimin-Ince-Gulu.swf[/swf4]
#04.04.2009 21:01 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    HAZANx

    Bu güne kadar yaptığınızı en başarılı flashın
    bu flashınız olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
    Harika bir flash yapmışsınız.
    Size ve yardımcı olan arkadaşlarıma
    çok teşekkür ederim.


    İşte yıllardan beri beklediğim ve hayâl ettiğim
    hiçbir zaman birbirine yardım eli uzatmaktan çekinmeyen
    tıpkı bir aile içindeymiş gibi hereket edildiğini görmek,
    beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam.


    Başta siz olmak üzere
    hepinize tekrar gönülden teşekkür ederim
    sevgili arkadaşlarım.
    [/atex]
#05.04.2009 00:15 0 0 0
  • Sevgili Hazancigim, el emegi ve goz nurunla hazirladigin bu guzel calismani bizimle paylastigin icin seni yurekten kutluyorum...
    Bence harika bir flash sunumu hazirladin, basarili nice calismalarini izleyecegimize inaniyorum...
    Sevgilerimle..
#05.04.2009 00:22 0 0 0
  • Buraya geldigim ilk gunden itibaren sadece izledigim flashlar degildi burda kalma sebebim...burdaki paylasimlar ,yardimlasma ve kisiler arasinda gordugum dostluklardi...burda flash yapmanin disinda gercekten cok degerli dostluklar kurduguma inaniyorum... ne zaman bir yerde takilsam biliyorumki yardim edecek dostlarim var benim icin bunu bilmek herseyden daha onemli...tekrar yardim eden arkadaslarima ve tabiki boyle bir aile ortami kurulmasini saglayan atesilter hocamiza tesekkur ederim...
#05.04.2009 00:31 0 0 0
  • Ellerinize sağlık,harika bir çalışma olmuş
#05.04.2009 00:39 0 0 0
  • emeğinize sağlık çok güzel olmuş...

    bende "septemberstorm" u inceliodum...

    izle izle bıkılmıyor o çalışmaya....
#05.04.2009 00:44 0 0 0
  • Eline yüreğine sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş tebrikler,çizimler harikaydı yürekten kutlarım.
#05.04.2009 01:02 0 0 0
  • Ellerinize Emeğinize sağlık Hazan
    Gerçekten shape leriniz harika olmuş.
    Tebrik ederim.
#05.04.2009 01:45 0 0 0
  • Emeğinize sağlık HAZANx,
    Gerçekten mükemmel bir çalışma hazırlamışsınız, sizi yürekten kutlarım.
    Çizimler ve flash çok güzel olmuş.

    Yürüdüğümüz bu yolda bizi hiç bir zaman yanlız bırakmayan başta Hocamız ve onun izinden yürüyen Arkadaşlarımız Kaktus ve Turkuaz34' e de sizin aracılığınızla bir kez daha Teşekkür etmek isterim. Paylaşım, sabır, sadakat ve dostluğun örneklerini bizlere her fırsatta gösterdikleri için onlara ne kadar Teşekkür etsek azdır.
#05.04.2009 02:07 0 0 0
  • ellerine saglik HAZANx
#05.04.2009 02:14 0 0 0
  • çok başarılı bir çalışma olmuş arkadaşım...emeğine sağlık...
#05.04.2009 11:45 0 0 0
  • Ellerinize sağlık cok güzel olmuş
#05.04.2009 12:08 0 0 0
  • harika bir flash olmuş arkadaşım emeğine sağlık
#05.04.2009 12:25 0 0 0
  • tsklerr sag olun süper olmuss
#05.04.2009 13:03 0 0 0
  • Sevgili Hazan,
    Ne kadar emek verdiğinizi bildiğim harika bir çalışma çıkarttınız ortaya.. Defalarca izledim, sanırım defalarca da zevkle izleyeceğim. Ellerinize sağlık..
#05.04.2009 19:09 0 0 0
  • Sevgili Turkuaz34,
    bu calismami yaparken neleri dusundugumu neyi nasil yapayim seklindeki dusuncelerimi bilen kisilerden biride sizsiniz...tabiki yardim ve desteginizi ilk gunden beri surekli soyluyorum ... ama cizimler konusunda sizin calismalarinizi izledikten sonra dahada israrla cizim konusuna basladigimida cok iyi biliyorsunuz sizinkiler kadar olmasada bende elimden geldigince birseyler yapmaya calistim ...tekrar tekrar tesekkur ederim size ve Kaktus arkadasima...
#05.04.2009 19:34 0 0 0
  • hazan canım süper olmuş vallahi
    emeğine sağlık
    ve azmine hayranım sevgiler
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
#06.04.2009 14:28 0 0 0
  • Yüreğinize sağlık güzel bir çalışma çıkarmısınız kutlarım
#09.04.2009 15:42 0 0 0
  • Parça seçimizinizde çalışmanızda harika tek kelimeyle emeğinize paylaşan yüreğinize sağlık.
#10.04.2009 09:09 0 0 0