Keçiören ŞeLaLesi

Son güncelleme: 06.05.2009 21:27
  • ama boğamassın ben ankaraya gelemem ki
#05.05.2009 16:47 0 0 0
  • oLsn ßen yazın ordayın denizde daha iyi ßoquLursun
#05.05.2009 16:55 0 0 0
  • güzelmis !!^^
#05.05.2009 17:12 0 0 0
  • güzelmis !!^^

    ßeqenmene sewindim

    qeL qötüreyim seni oraya
#05.05.2009 17:14 0 0 0
  • :D
#05.05.2009 17:14 0 0 0
  • ben denizi fasla sevmem hem yüsme biliom ben asıl ben seni boğarım o denizde
#05.05.2009 19:22 0 0 0
  • ben denizi fasla sevmem hem yüsme biliom ben asıl ben seni boğarım o denizde

    yüzme ßiLmiyorasn iyi işLer daha koLay ßoquLurusun
#06.05.2009 07:19 0 0 0
  • yüzme biliyorum dedim düzgün oku ben sen miyim yüzme bilmicek
#06.05.2009 16:02 0 0 0
  • oLSn ya öqrenmenin yaşı yok


    uyuss ßiLiyorz Taße
#06.05.2009 18:58 0 0 0
  • oLSn ya öqrenmenin yaşı yok
#06.05.2009 21:27 0 0 0