AŞK

Son güncelleme: 27.04.2005 11:45
  • Pencerelerde neden ağladığımı daha kimseye söylemedim
    Gökyüzünü doldurunca kuşlar,çığlık çığlığa içim içime sığmadı;nedendir
    bilemedim.
    Acıların sonsuzunu tatdı yüreğim..
    Gökyüzünün mavısıyle bile kendime gelemedim.
    ...ve gecelerin yüreğimde başlattığı yangını senelerce söndüremedim..
    Ben seni sevdiğimi dert ortagım yıldızlara söyledim ama sana söyleyemedim.....
#26.04.2005 11:04 0 0 0
  • Ellerine Yüregine SagLıK ßaTıLıM
#26.04.2005 11:35 0 0 0
  • Teşekkürler dostum
#26.04.2005 12:52 0 0 0
  • ellerine saglik Batilim
#26.04.2005 14:44 0 0 0
  • ellerine yüregine saglik arkadasim
#26.04.2005 22:24 0 0 0
  • söyleseydin ya ......belki...ellerine saglik
#27.04.2005 11:45 0 0 0