cemre09 - Aklıma Geldi Gene

Son güncelleme: 21.05.2009 17:14
  • Aklıma geldi gene, uyuyupta bir daha uyanamamak,
    Aklıma geldi gene, uzun sonsuz bir yolculuğa çıkmak...
    Sevdiklerimden ayrılmak,
    Onları kaybetmek..
    Hayat bu bir bakmışsın varmış,bir bakmışsın yokmuş.
    Aynı şarkılardaki gibi...
    Aklıma geldi gene bu hayat oyununun sahnesinden yok olmak,
    Ne acı geri dönüşü olmayan bir yola çıkmak...
    Ama ne çare, ölüm hepimize uğrayacak
    Bir garip oldum düşününce,sevdiklerimi kaybettiğimi
    Ama ben istemiyorum ki kaybetmeyi...
    Dedim ya ne çare?
    Olacak bir gün zamanı geldiğinde herşey..
    Bu yüzden de KEŞKE dememek için sarılalım sıkı sıkı ailemize, sevdiklerimize
    Zaman geçmeden, bu hayat oyununun sahnesinden yok olmadan
    Geri dönüşü olmayan bir yola çıkmadan...
#05.05.2009 11:24 0 0 0
  • Emeğinize sağlık. Kendimi buldum güzel şiirinizin içeriğinde. Paylaştığınız için teşekkürler.
#05.05.2009 12:33 0 0 0
  • Teşekkür ederim ben de.İnsan bazen bazı duyguları çok yoğun olarak yaşar ya hani, benim de aklıma ölüm geldi gene.Aslında hiç unutmamalıyız ölümü.
#05.05.2009 12:38 0 0 0
  • bazıları seyraderken hayatı
    en önde kendime bir sahne buldum
    oynadım....
    öylebir rol vermişlerdiki
    okudum okudum anlamadım
    kendi kendime konuştum
    bazen hem kızdım hem güldüm halime
    sonra dedimki...
    sözver kendine
    denizleri seviyorsan dalgalarınıda seveceksin
    uçmayı seviyorsan düşmeyide bileceksin
    korkarak yaşıyorsan
    sadece hayatı seyradaceksin........
#05.05.2009 13:08 0 0 0
  • şiirini okuduğumda aklıma bu dizeler geldi
    canım çok güzel satırlar bunlar yüreğine sağlık
#05.05.2009 13:09 0 0 0
  • Beğendiğine sevindim canım, teşekkür ederim:)
#05.05.2009 13:19 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık gönül kalemin susmasın inş.
#05.05.2009 16:26 0 0 0
  • teşekkür ederim:)
#05.05.2009 16:33 0 0 0
  • qüzeL mi$ paylaşımın için tşkLer
#05.05.2009 16:34 0 0 0
  • rica ederim...
#05.05.2009 16:42 0 0 0
  • canım benim ellerine sağlık bayıldım
#05.05.2009 18:38 0 0 0
  • :)
#05.05.2009 20:13 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık gönül kalemin susmasın inş.
#15.05.2009 13:38 0 0 0
  • off benim içinde bi şarkı yazsana sıkıntılı günler olsun adı
#19.05.2009 14:52 0 0 0
  • Yüreğinize sağlık..
    Devamının olması dileğiyle...
#19.05.2009 15:42 0 0 0
  • teşekkürler
#21.05.2009 07:29 0 0 0
  • Nesliiii'm senin için bi şarkı yazarım ama,sıkıntılı günler olmaz adı
#21.05.2009 07:30 0 0 0
  • Yüregine saglik güzel mısralar
#21.05.2009 11:39 0 0 0
  • çok güzel yüreğine sağlık
#21.05.2009 14:59 0 0 0